Monday, January 12, 2009

kaYra Yang BuLat-BuLat...

SemaLam aKu KuaR nGan Zaza Gi KL..seBeLum Tu Gi jUmpa enCik DadDy pULaNGkaN KuncI motor diA tetIngGaL daLam BeG akU (HuH..naK kenA BaBab Nih..CUAI!!)..paStu gI LunCh seKaLi..aFter thaT baRu geRak gi KL..aKu gI pLaza CitY tu..naK gi Upah BuaT taNjaK deNGan saJer jeJaLan kaT siTu..aKU beLi Lah dua SeLenDaNg yaNG untUk diSesuaIkan denGan dUa soNgkeT yaNG baRu naK diBuaT Tu..mUrah..seBab maNik dIa taK baNYak saNGat..taKper..NanTi akU taMbaH seNdiRi..paStu aKU beLi keRiS saTu..PaStu aKU beLi laH seHeLai tUduNG yaNg bagI akU memAnG caNteK saNgat..kaIn dI LembUt jeR…aKU beLi waRna PutIh seBab naK sesUaIkan dengAn gaUn yaNg oN proCess tU..taPi maLam taDi akU tRy gaK aLahaI..raSa maCaM canTek Jer seBaB diA teRLetaK eLok Jerr..BoLeH beLi laGi nIh..HuHuHu…tuKang juaL tU caKap iTu diPanggiL tudUng sIti..paStu aKu taNya seBab Per?? Dia CaKap seBab siTi penAh pakAi tuDUng Tu..Ceh!! Za poN BeLi tUDung tu taPi dia Amik waRna HitaM..hiTam Lagi caNteK..naMpaK maCaM maHaL Jer..HuHuhu…

PaStu kiToraNg gI miNum-miNum kaT sOgO..pAsTu teTengOk aDa saLe..aKu pon beLiLah seHeLai baJu kaT KayrA..PONEY..muRaH jeR seBab tenGAh SaLe..LaMa taK teNgok Si buLat Tu..CaMner Laa GhuPa diA sekRaNG…paStu teRus gi UmaH kaK diK..mAsUk-maSuk naMpak kaYra…Waaaaa…KaYra daH beSar..teMbaM saNgat..pIpi diA maCam sHinCan…Hahaha..diA jaDi teRuja tenGok Mummy dIa dataNG..paNdaI suNgguH dia memBeLek baju BaRu dia Tu (mesTi daH beSaR nanTi KuaT shopping Nih!)..seDap peLoK dia..kaK dik pOn caKap akU semAkin TemBam..Waaaa…CaMner Nih….

PaStu kaK Dik caKap yaNg diA daH “ter” PecaHkan maNgkuk Yang aku beLi unTuk KaYra aRi Tu..AIK..Nih kaYra yaNG pakaI ke maMa Yang PaKai MaNgkuK tu?? seBab kaYra maNa LeH maKan naSi Lagi..Ish..KonPius..koNpius..naK keNa cUbiT maMa nIh peCahkaN maNgkUk KayRa..

Haaa…Lupa Lak Ari Nih kaYra TuRns 7monTh…kiRa sMaLam tU baJu mUmmy beLi seBab kaYra daH jaDi 7 buLan Lah ek..HeheHe..naNti LenKaLi MummY daTang Lagi baWak DaddY meN Lak..sKaRang Nih DaDdy Men bZ nGan dia Nyer pRoJek Ler KayRa..taPi dia Kim SaLam peLok CiUm kaT kaYra…Ok Lah..memmUah KaYra!!

No comments: