Thursday, March 10, 2011

"inDah" nYa gaDis meLaYu..

daH Lama sebENarnYa AkU naK tuLis paSaL NIh..seJaK aku baCa paPer Ari aHaD LePas Laaa...
aKu naK komeN PasaL nIh...KorAng BaCaLa...

DaH baCa DaH??
aPa komeN korAng??
KomeN aKu?? PerGhhhh...
aKU taK saLAhKaN peNGaNJur..TaPi aKU saLaHkaN pOMpUan tU seNDiri..ApaHaL Laaa YaNg kOmer sYoK saNgaT naK tUnJuK BodY kOraNg yaNg KoNon cUn tU uNtUk TaYaNGan UMuM??
AKU Nih IdoK Lerr ALIm BeNorrr...TaPi BiLa BaCa keNyataaN peNGurUS peNgaNjUr TU aKU raSa MacaM Nak geLaK gOLek-GoleK..
aNtaRa StaTeMenT YaNG memBuatKan aKu GoLek...

"Penerbit filem Jebat yang selaku penganjur pertandingan, Jufry Anuar Azmi memberitahu, pakaian berkemban itu bukanlah satu isu besar yang perlu dihebohkan."

HaHahaha..saTU iSu BeSar YaNg taK perLu diHeBeoHkan..Ya..Ya..kO jaWaBLAh kaT aKHIraT..YaNg LaGi keLAkar LaGi saTU perNYataaN dIa..YaNg Nih memAng HaBiH pUnYa keLAkar Laaa...

"Tegas anak kelahiran Pulau Pinang itu, apa yang berlaku di atas pentas pada hari kejadian merupakan insiden yang tidak disengajakan.
Katanya, ini kerana selendang yang menutup bahu dan dada lima finalis itu jatuh ke lantai secara tiba-tiba."

KoraNg Rasa keLaKar TaK?? BaGi Aku MeMAng keLaKAr..SeBAbnYa paNdaI beTuL seLeNdaNg tU Yerr..PandaI meLuRuT aND jaTuH ke LanTai SecaRa TIBA-TIBA..keLima-Lima OrAng Lak tU..FuH..beST..BeSt..
PaNdaI seLeNdaNg Tu...sekOLah Mana Lah yerrr...
Haaa..Haaaa...jaNgaN nAk buAt aYAt naK saLaH kaN keRajaaN yaNg memERiNTah Lak..taKde keNA meNGenA..seBABnYa PiHaK yaNg taK meMeriNtah pOn BuKanNya MakSuM saNGAt..KaLAu taK..taKde Lah aDa yaNg keNA taNgkAp khALwaT kaN..
niH sUmer Ada Lah Niat seNDiri..SeBab nYa yaNg menYerTaI perTandInGAn NIh pon Ada yaNG unDeR 18 taHun..YaNg maNa daH dIteTapKaN oLeH piHaK penGAnjUR UnTuk memInTa kebEnaRaN oLeh iBu BaPa..So..PerLUKAh Di saLAhkaN IbU baPa?? KoRang DaH baCa KaN??
So pePaNdaI Lah kOraNg bUaT keSiMpuLan senDiri..
baGi aKu BuKaN per...KaLAu daH bUAt saLah Tu SiLer LAh bUAt perNyataaN yaNg bIjaK sKiT..JanGAN pLak naK saLAh Kan seLeNDaNG YaNg JatUh..hahaha...SerIes YaNg nIh MeMAng keLAkAr...

MaK ceK baNgga niH ceK meNAng..
DaH taK Yah amIk SPM..PaSnIh naK jaDi peLaKon..
teRjaMin maSa DePaN..bLeH jaDi paSaH saNda..hehehe..



~AkU pOn NantI inSyaLLah BaKaL aDa anAk..
taH MaCaM mAnaLah aNAk aKU naNti ek?~

No comments: