Friday, September 30, 2011

aKu pOn paNdaI emOsi JuGaK....

HaRi nIh RaSa nAk maRaH saNgaT...
aPa yaNg aKu maMpU bUaT?? *cry*
TeRima kaSiH maMa seBaB aMbiL beRAt..
KaGum..HaRi ini teLefOn maMa taNya kaT maNa..peJaBaT kaDi jawabnYerr..
terKejUt aKu..ruPaNya dia aMbILkan bOraNg uNtUk aKu pe SuMer..
oWh...
saNGaT terHaru..seRies..raSa naK nAngis kaT sItu JugaK..teriMa kaSiH maMA..
orANg yang sePaTutNya bUAt benDa tu poN saYa raSa tAk seBertAnggUngjaWab BegItU..
apa yAng diA fIKir..HaTi daN perAsaaN dIa..Ego Dia..ITu yaNg dIA fIkir...
KaSiHaN maMa..
aYaH aKu sakiT..semEnjak aKu berTuNaNg..
AYAh..sakiT seCaRa berTerUSaN..TaK berHeNtI...aDa saJe PenYaKiT YaNg siNggaH..daRi baTu hemPeDu ke GaStrIk...peNaH seKaLi siAp terSaMpok HaNtU LaGi..
PLeaSe..JaNgaN geLaK..thIS Is SeriEs...
daN seKAraNg nih aYah aku doktOr Cakap UsUs dIA LuKa..seIring dengAN haTi beNgkaK..
sO maMA geraK sOraNG-SoraNG..
SyuKur..
mAma aND aYAh aDa kaWaN-KaWaN yaNg sUdi meNoLoNg..
keKaDaNg macaM terpikir...
kaLau aKu taHu macam nIh pUnYa dUgaaN yaNg daTang..terUtaMa baB aYaH yaNg sAKit..
aKu tak NaK betUnAng..aKu taK naK kaWen...
sia-sIa aKu koRbankaN ayah aNd maMA aKu untUk seSuaTu YaNg takkaN dIhaRgaI...
aKU menYesaL??
suDaH hampIr ke SiTu...........................................................................

2 comments:

MiEzA said...

sabar dear.. dugaan sebelum kahwin..
miza doakan agak semua dipermudahkan yer..
pasal ayah sakit, bykkn minum susu. jgn bg mkn pedas ok..

Cik NeyNa said...

tq mieza...
for your support...
biasalah bila dah last minit kan....hehehe