Wednesday, February 18, 2009

aPa Ke maLanG Daaa....

Hieee...
GeRam beTuL aRi Nih..FirsTLy aKu Leh LuPa aKu nYer HaNdpHone...tetinGgaL..TaK terinGat Lak naK baWa..paDahAL seLalu daH siMpaN daLam beG siAp-siAp..meMaNg Lah aku niH idOk Ler "feMes" beNar saMpai suMer OraNG naK tiPon taPi..TaPi aDeih..sungGuH tiDaK LenGkaP kehIduPan kU yaNg seHarIan iNi..pasTu oTw naK peGi oPis aKu raSa maCam sOmetHinG wrOng ngaN akU punYa kaSut..peSaL aKu raSa maCaM maKin BeSar je KasuT akU nih??..ke KaKi aKu yaNg maKin menGeciK (hUhU..beRanGan tahaP gaBan!)..paStu baRu aKu peRaSan biLa daH saMpai OpiS..ALAMAK!! kaSut aKu naK puTuS taLi diA..aDeih..maNa aDa kaSUt Dah..yaNg aDa haNyaLah seLiPar gI toiLet..taKkaN akU naK paKai seLipaR jaMbaN nih gi MeEtiNg jaPgi..daH Lah meEtinG kaT aRas Lain...aDushhh...saPer yaNG naK piNjamkan kaSut unTuk si KakI gaJah Nih..adusH..penIng aKu memIkiRkan..seKaLi kaK maz aDa KaSut LebIh daN iaNya beRseSuaiaN denGan kaKikU yaNg "coMeL" nI Lerr..aLhaMduliLLAh...cuMa waRna nYa aGaK coNtraSt Le nGan baJu akU nih..taPi ok Lah Tu..daRipaDa aKu kenA beRjaLan nGan seLipaR jaMban Tu..adeih..sO aku daH keKuraNgaN saTu kaSut aNd KenA beLi kaSuT daaa..seBab YanG sediA aDa Tu ada YanG peRLu diGanTi Lerr...adeih...

~KaSut Ooo kaSut...~

No comments: