Friday, February 20, 2009

Waaa...JeLesnYerrr...

HeHe..
aKu aDmiT..tuJuaN ko uNtuk naK menJeLesKAn akU teLah pOn beRjaYa..HuHu..aNd aku SemeMangnYa jeLes YaNG teRamaT nIh..huHuHu..KeNapa Aku jeLes??HuHuHu..seBab Pe eK?? HeheHe..seBab akU naK gaK pe Yang kO aDa..aNd akU taU ko Pon seLaLu jeLes Ngan akU..seBab tU ko kaLau Leh suMer ko Nak WaT duLu..seBab tu Ko daH kaweN sKarAng seBab taKut aKu kaWen duLu..ELeLeLe..cam aLa-aLa "bRide WaRs" tu..HuHuhu...niH yaNg memBuaTkaN semanGat akU LebiH meMbaKaR deNgan Lebih memBaRanya...HuHuhu..tapi tU Lah..diA LaH saTu-saTunYa kaWan aKu yaNg aGak baIk yaNg suKa sanGAt beRsaIng denGan aKu seJak duLu LagI..aKu taK Leh LebiH daRi diA..waTevEr iT Is she's StiLL mY fRen..whIcH is I Love aLL mY fRens..eVen i've BeeN LabeLLed aS hYpoCrIte (GuYs..U shOulD leArn wHat the ReaL meAniNg oF "hyPocRiTe" Is!!) Pe Pon PoInt NyeR kaT sIni aku jeLes..Waaaa..TaPi aku taU baB yaNg tu Aku raSa aKu taK Leh naK saIng NgaN diA..seBab Pe Yang diA daPat Tu bLeh diNamaKan "reZekI terpIjaK"...HuHuHu..taKpeLah..aKu doA Kan keBahaGiaaN kO ye..dan aKu yaKin aku pOn ada "MataHari" aKu yaNg teRsendiRi..HeHe..

PaStu taDi akU seArcH faCeBook..GULP!! aKu teRnaMpak seSeoRanG peRnaH memBuaT "OnaR" (Waaa..aYat!) paDa akU saTu maSa duLu aDa FaceBooK gak..heHehE..aDvaNce GaK Lah Ko Nih..idOk Ler kO ketInggaLan zaMaN saNgaT..HuHu..waLau Pon caRa kO memILih paKaIan agaK tiDaK kenA denGan Ko sanGAt..huHuHu..Hmm..daH aDa anAk ek? baGuiH Lah dOk aDa..taPi akU tak naK doAKan kO aPa-aPa..JahaT taK akU??..HuHuhu..sePertI yaNg peRnaH akU caKap..kaLau ko tak baHagIa..buKan seBab aKu yaNg doAKan..aNd kaLau kO baHagia Pon aku taK pernaH menYumbaNg uNtuk itu..waLaupOn Luka nIh daH semBuh sePenUhnYa dan paruT suDah KiaN pUdaR..taPi janGan Lupa..BeKas nya maSih Lagi aDa..HuHuhU..aKu taK taU naPer..denGan Ko akU maSih LagI menYimpaN aPa yaNg kO buaT tU..HehEhe..seBab aKu taK taU kO niH jeNis kaWan Or "duRi"..HISH!! CiK neYna..aRi Nih aRi juMaaT taU..taK beK menGunGkiT kiSah Lalu..Huhuhu..OoPss..soRi..My Bad!!

PerkaRa keTiGa Lak yaNg akU naK ciTer IaLaH..Hmm..aPa Ek?? EnTah..daH taKde Per Kot..HeHehE..LainKaLi cIteR Lagi Ek..HuHuhu!!!

No comments: