Monday, January 4, 2010

aKu mAsiH di SinI..HuhU

SeMaLam Aku baLik daRi peNang..teKa akU nek BaS Per??
SANI EKSPRESS..hahahaha...
baS yaNG seDaNg diSebUt-seBut kIni..HuHu..beRAniNya Aku..niH suMer KeS taK de baS LaIn daH..Hahaha..Tu Pon daTo' YaNg beLikaN tiket ni..BuKannYa akU..paKcIk aKU siAP caKaP "seMOga kO diPanJangkaN uMur!"..CeH..haMpeh..
Hehehe...
taPi tU kan suMer Dah meMaNg taKdir..NaK waT caMNo..dah meMaNG terTuLis naK diJadiKAn eKsideN kan?? bUkannYa kIta naK suMer Tu jAdi..HuHU..
TaPI sMaLaM masa Aku neK baS Tu..aKu raSa Tu LaH baS yaNG PaLinG sOpaN YaNG akU penAH neK..paSTU daLam dIa poN..PeRgHhhh...cUrLaSt..RaSa maCaM ViP jeR neK baS Tu..aLmaKLuMKah baS baRu KaN..
TaPi tU Lah..eVen Sit sIngLe TaPi seAt dIa keCik arrr..SaKit PiNgGAng eDen Nih Haaa...
pe Pe PoN eDeN seLamaT sAMpai..aLHamduLiLLah..
saMpaI sIni paKcik aKU aMiK neK mOtOr..So Apa LAGi meRemPiT Lah aKu..Huhuhu..
aKU nIH peNAkUt neK moTOr SebeNaRnyerr...
teTambaH MaCaM smALam tU..yeLah..aKu taU Lah yaNG paKciK akU tU dah eXpeRt daLam aCaRa meRemPiT niH..TaPi aKu maSih LaGi tIDak daPaT menYuaIkan KeAdaaN yaNG meNyeLit-nYeLit Nih..sebaB aKu taKuT akU yaNg terSeLiT kaNG..Hehehe..
Huishhhh...
gerUn seH...hehehehe...
so..kaLau naK aJaK aKU neK mOtOr haNya Lah paDa waKtU-waKtu terDesAk saHaJa..
kaLau idOk..aKU taK mO caRik PaSaL..
hehehehe...
theN..
aKU kaN seDAng daLam beRmaSaLah..hehehe..aKU saNGat LeGA..seKaRang Nih maSaLaH akU insYaaLLah akAn seLesaI..
terIma kasIh ya aLLah..seBab kaBuLkaN doa Ku..
aKu suKa..seBab aWaL TahUn baRu aKu daH pOn diRahmaTi denGAn gUd NewS..
aPa dIa??
tUnggU huJuNg buLan naNti yeR...


~aLhaMduLiLLah..~

1 comment:

rubbi said...

sebuah cerita tentang sesuatu yang terkadang bisa merubah hari