Wednesday, June 30, 2010

sO saD...

aKU taK taU napEr..
maSa MemULa Tu aKu oK Lagi..taPi bILa aRi NIh biLa daH keNA pegI taKLimaT Tu raSa mAcAm seDih Jerr..maSa meMuLa naMa dicaLonkaN tU aKu taK raSa Pe..TaPi bILa PiKir BaLik...
Waaaaa...baNyaKnyer NaK keNa bUat..BukaN taKaT kaT FieLd..taPi keJe tU saMpai ke rUmaH..paStu nanTi aku keNa sUSun eLok-eLok daLam KoTak..BukaN aCi meN taRuK jeR..KeNa suSun eLok-eLok..aDoIhhh..biLa dItaNya beraPa baYaran yaNg aKu daPAt..Hmmm..unTuk duA buLan nIh aKu cuMa LeH daPat emPat raTus rIngGit..seBab Tu aKu taK aPLy duLu..TaPi skRaNg nIH daH jaDi waJib..seRies maSa taKLimaT tU aKU raSa memaNG akU tak saNggUp naK bUat..maSa taKLimaT tU juGa aKU dah meNGALir aIrmaTa..penCeraMaH tU terAngkaN PoN aKu daH taK naK denGAr..seRies..teLiNger aKu nIh taK taU aKu caMpaK mana..Waaaaaaaaa....
alaaa...naNti maSa keJE fIeLd meSti aKu paNdaI bUAt GaK kaN..seBAb aKan jadi biaSa..Dua BuLan..aKu taK raSa oRaNg miNta piNk aKu aKan baGi bIrU oR HiJau..betUL taK?? taPi kaLau orANg mInTa adVise..Aku baGi Je Lah..kaLau naK iKut..IkUt jerr..taK naK pOn taKperr..OraNg Tu ada oTaK pe naK bUat piLihan..tak De Lah puLak aKu caKap kaLau kO taK ikut aPa yaNg aKu caDaNgkaN Nih..aKu bUnuH diri..Haaa..TaKde Pon..jadi JaNgan Lah caKap aKU yaNg meMAksa..HUH!!
So maLas aku naK denGAr aPa yaNg penCeramaH tu beBELkaN...beK aKu LayaN soAL haTi dan peRaSaan..
Hmmmm...
aKU iNgaTkaN aKu soRaNg je YaNg daLam haTi aDa riBuT petIr..rUpanYa ramaI LaGi..aNd naNgis LAgi terUk daRi Aku PoN aDa...Hahahahaha...
KiRa aKu niH buKan Lah ceNGenG sanGat kaN..sebaB aKu iDok naNgis maCaM deMa tu..aKu cUma berGenaNg aIr mata saHaJa..huhUhu..
AdeIhhhh...
enTahLaH..mUngkin nIh yaNg tuhaN daH teTapkaN untuk aKu..eVery cLoud HAs Its Own siLver Lining..
So..aKu terIma Ajerrr...
Lagi pon aKu nih kaN tYpiCaL MaLay....


~iNi seMua keRaNa BANCI!!! DemmiT!!.~

No comments: