Monday, July 11, 2011

DaRi LuTut TuRun ke HaTi..

HaRi khaMis LepAs aDa shOw..
DurIng reHeaRsaL aKu teLaH dengAn jaYanYa meN"twISt"kaN LuTuT aKu..waLaUpoN LaGu YaNG berkUmaNdaNg BuKan IraMa twIst bunyI gITar..saKitNya TuHan YaNg taHu..naK naNgIs MaLu..hahahaha...
baLik uMah NgaDu KaT enCik ex-Bf..ResPon tidaK sePErti YaNg diKehenDaKi..menGhaRapkaN pUjUk RaYu sebEnaRnya..TaPi TaKpeLah..mUngKin diA bUsY..kaT temPaT keJe WaKtU Tu..
tHen TidO maLAm saNGat SusaH..saPu mInYak kaT tempat SaKit..biLa paNas Ok..
bOLeh TidO..TaPi biLa paNAs minYak ItU hILang kesaKitAn kemBaLi..
keSaKitannYa memAng meNGuji keSabaRan..naK angkaT kaKi Pon saNGat seKsa..paGi Tu bangUn PukuL 6..deCide Tak  naK pegI keje..teLefon ayaH n Mama..resPon YaNg aMat menEnaNgkaN jIwa..
teRus saNgaT berSemaNgat paDa paGi ITu untuK maNdi keMudiAn tepOn kaK nik untuK minTa tOLong haNTar Gi kLinIk..
naSib baIk uNit aKu skAranG niH memANg tengAH taKde keJE..kaK nik CaKAP oK..
bOLeh tOLonG hanTar paS meeTing..aLhaMduLiLLah..terIma KAsih kaK Nik..saNgaT mengHargaI...
PaSTu tepOn enCik ex-bF..reSpon dIa..entah..Hehehe..taK tahU Lah naK caKap aKU teruJa ke TaK..hahaha...
taPi yaNg paSti seMenjaK haRi jUmaaT saMpaI haRi Ini..InsaN yAng paLing setia meNeLefOn taNpa jeMu setiaP haRi iaLah daTo' aND datiN..beRtanYakan SoaL kaKi aKu NIh..
enCik ex-Bf MuNgkIn teraMaT buSy..
yeLah..aKu taU dIA bukaN dOk diAm..ada reZeki yanG perLu diCari...
taPi yAng pALiNG taK Lupa Aku iaLah duA inSaN nIh Laaa..
tetIba SedIh bILa menGEnaNgkaN daLam maSa emPaT  bULan LaGi..paRenTs aKu daH taKkan berTangGuNgjawaB kaT aKu..
caMne Ek?
caMner kaLau aKu saKit Nanti eK?
aPa reSpoN dIoraNg pLak KaLaU aKu nGAdu KaT diOraNG...
aKu berhaRap sANgaT jaNgaN Lah diOraNg caKap "BiaRLah LaKi Dia kan aDa..daH JaDi tangGungjawaB Laki Dia.."

Owhhh..TUhan..
jaUHkan Lah daRi iTu YaNg terJaDi..
aKu taK pUas Lagi berManJa denGAn diorANg..
maSIh iNgin dIoraNg YaNg pUjUk aKu di WaKtu aku saKit..
DioraNg taU caMner naK pUJuk Aku..sUara DioraNg maCaM LullaBy waLauPon waKtu tU dioraNg tenGAh memBebEL..seBab saNg anak tiDak menDengaR kaTa..Hehehe..
maSih ingiN kaN diOraNg....
dIoRaNg LebIh menGEnaLi aKu..
BeTuL laa CaKaP DaTo'..."Owhhh..BiLa saKiT..BiLa sUSaH caRi Ayah..caRi Mama.."
Hahahahahahaha...
Tu yang Tajuk nIh DaRi LuTut TuruN ke HaTi paStu NaIk ke Mata..
jaTuh Lah aYaq MaTa..daSaR cengEng ciK neYna.. 

**NaPer LuTuT niH suSah Nak bend ek? aDush..jaNGan Lah terUk-terUk saNGat...saKit daH kuraNg cUma suSah naK beNd..kaLau benD LebIh skIt terAsa agaK sakIt..ke Aku YaNg ngeNgada? Hahahaha...



~Sayer seDang CUba FaHAm..~

No comments: