Friday, November 21, 2008

SaJer Nak TaMbaH pOst (^_^)

1. Kekasih saya adalah :
...seorang yang romantik karatz dan amat sayangkan sayer..elelele

2. Saya sedang mendengar :
...Paris Hilton..Nothing in this world..Sayer suker giler lagu nih n orang dia sebab lawo...tapi attitude dia tak minat deee ...

3. Mungkin saya patut :
...melupakan apa yang tak patut di ingat lagi ....

4. Saya suka :
...melayan tucen-tucen tomei sayer dan membuatkan ney ngamuk because he will look sooo cute..kehkehkeh..nak kena sekeh ...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
...hmm..my tucen-tucen..wekekeke..n my beloved sister..sebab sayer leh citer pe jer kat dia yang mana dia akan sentiasa membela sayer dan mengutuk sayer..ceh..HAMPEH!!!...

6. Saya tak faham :
...kenapa lelaki suker pmpuan cantek sedangkan kekadang dema tak cantek pon..hehehe..idokler..tapi yang heran pmpuan yang cantek sanggup berkorban untuk laki yang tak cantek tu...konpius..konpius ..

7. Saya rindukan :
...my ney..muahahaha biu..biu..biu....

8. Ramai yang berkata :
...sayer ni chumel..sayer pon tak tau kenapa...(wakakaka..cam shilake jer..)...

9. Makna nama saya di muka depan myspace saya bererti :
...Whatever lahh ....

10. Cinta itu :
..buta...wakakakakaka..mana ko dapat ayat jiwang tu minah ..

11. Disuatu tempat,seseorang sedang :
...bukan seseorang..tetapi tucen-tucen ku sedang tidoo...alalala..tomeinyerrr ...

12. Saya akan cuba :
...untuk lulus preksa supaya leh kawen cepat..bwek !!!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
...Eternity...kekekek...

14. Saya tidak akan pernah malu :
...sebab saya selalu pakai baju..kehkehkeh ...

16. Bila saya terjaga dari tidur diwaktu pagi :
...rasa macam nak sambung tidor balik...

17. Saya paling meluat bila :
...tengok pompuan yang tergedik-gedik..HELLO!!! tapi kalau sayer tergedik dengan my ney takper..hehehehe...

18. Pesta/Parti adalah :
...entah lorrrr...

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
...of course tucen-tucen sayer lerrr...

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan
..back to school...riang ria remajer gitu...

21. Hari ini :
...masih seperti semalam....dull..

22. Malam ini saya akan :
...pujuk my ney...jangan lah majuk lagi... biu..biu lerrrr...

23.Esok pula saya akan :
..like alwayz lerrr...buhsan sungguh....

24. Saya betul2 inginkan :
...my own business...

25. Ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda :
...tidak..JERAWAT!!!!

26. Pusat membeli-belah :
...my therapist...kekekeke...

27. Makanan Barat atau Jepun :
...barat ler...tak minat aihhh mentah-mentah nih..mak saya kata takleh makan yang tak masak nih nanti masuk sepital.. (sejak bila aku mendengar kata ibu nih?!)

28. Bilik yang terang atau gelap :
...dua-dua bagus untuk sayer..terang tidak perlu menyuluh..gelap..leh tido..kehkehkeh...

29. Makanan segera adalah :
...menggemukkan...tapi itu gak ler yang sayer suker tetambah skarang nih prosperity burger dah buat come back..adeih!!!


30. Ayat terakhir yang anda akan katakan pada seseorang :
...Lorrr...aku ingat ko dah mampos..hidup lagi upanyer...(sungguh kurang sopan ayat ini sebab tu jadi last word!!)

No comments: