Thursday, May 28, 2009

PaSaL hanTaran kaWen...

Emak kepada Minah : “Yerlah…anak saya blajar lulus universiti…. tak nak bilang baper… tapi biar lah patut-patut…. selalunya yang belajar tinggi dalam lingkungan 10 Ribu…. tapi ini lah satu satunya anak pompan saya…. harap harap paham jerlah~”

Emak kepada Mat : “Saya paham maksud awak… tapi saya harap awak pun paham lah yer… kalau terlampau tinggi harus ditangguhkan nanti… biarlah dicepatkan biar jauh dari maksiat…”

Emak kepada Minah :
“Kalau awak tak mampu…anak saya nie bukan tak laku… ada banyak lagi yang tunggu…. dah lah harga rendah…. nak cepat pulak tuh… apa nanti orang cakap…”


Mat :
“Yerlah makcik… Makcik nie jual anak ke kereta? Takda macam gini…. SEKARANG jugak saya DOWNPAYMENT 2 Ribu… Saya bawak balik anak makcik…. Malam nie saya TEST DRIVE DULU SEMUA…. kalau dalam semua BAIK…. Jangan cakap 10 RIbu 12 Ribu pun saya letak… tapi kalau dah LEMAU, ENJIN PUN TAK BAGUS tuh anak makcik DENGAN DEPOSIT DEPOSIT semua MAKCIK boleh simpan!!”

________________________________________________________________________


Hehehe...aKu dapAt eMail nIh froM mY fREn..daLam emAil tu caKap kisAh n
Ih kiSaH benaR anD meMang HaPpeNed cUMa naMa pe SumeR diTukaR..aNd menURut inFo yaNG diTeriMa siAp jaDi keS poLis Lagi..waLLahuaLam...tapI pe Yang akU naK hiGhLite Kat siNI bUkaN paSaL ciTer NIh taPi paSaL hanTaran tu Laa..Hehehe...Hmmm...

frOm My POint Of vIew aDaLah eLok aGar coUpLes Nih beRbinCang DULu secaRa eLok beRapa guyS tU boLeh baGi..tHen baRuLah si GirLs Tu PuLak meMainkaN perAnan unTuK berBincanG deNgan faMiLy diA..NaPe aKU cakAp maCam nIh?? Ini aDaLah kerAna baGi aku aDat pemInaNGan yaNg diJalaNkan seLaRas denGAn perTunaNgan aDaLah saTu aDat foRmaL yaNG maNa taKkan Lah kIta naK cacatKan denGan seSi taWar
menAwaR Lak...nIh bUkanNya paSar ikaN aTau paSar maLam yaNG boLeh Tawar MenawAr..teTambaH iaNya meLibaTkan OraNg..heHe..paNdaI taK akU caKap??..taPi tu Lah penDapAt aKu..daH LaH nak tawAr menAwaR..tHen naK sindiR menYindir Lak..aDeih..kaN ke taK eLok..paSTu Lak eLok-elOk kenDuri Tu boLeh menGeRatkaN siLatuRraHim daH jaDi perMusuHan Lak aNtaRa sI menTua..maLah perKahwiNaN tu JugaK jaDi TaK beRapa naK beRkaT sebab maSam-maSaM muKa nIh...taPi yaNG guYs poN berPada Lah kaLau naK kuRaNG-kuRaNG tU..taKkan Lah saMpai kuRaNG daRi yaNG sePatuTnyA..LaInLah kaLau giRls Tu kO daH LemaUkan..taPi saPer yAnG LemAukaN?? Ko GaK kaN?? saPer suruh iNformAL..Hehe..LaYak ke AKu berKata BegIni?? Hmm...niH penDapAT aKU jer Laaa..

sekIranYa aKu niH daH diRinGankaN joDoh (inSyaALLAh..) inI yaNG akaN aKu LakuKan..serIesLy foR a moMenT aKu aKan cakaP biaR Lah leTak TinGgi-tiNggi..biAr baJet LeBih..LaGipoN aPA saLahnYa kaLau kiTa baJet LebiH KAn?? aT LeaSt by thaT time kaLAu tetIba aDa emeRgenCy caSe kiTa daH adA pRepaRatIon yaNG sepAtutNya..LagipOn I kNow My paRents weLL beTter thaN yOu...HeHe....taPi aKu raSa beLom sempaT aKU meMbuaT eXpLaiNatIon Yang sewajaRnYa meSti daH keNa baMbu aNd keNa caP maTa duEtan Kan??Hahaha...sediH Ker???

~Hmmm..i dOn'T kNow WheRe is My MooD?~

No comments: