Friday, October 23, 2009

PeTanG Nyerr Lakkk...

Haaa...
DiseBabkaN enCik daDdY cuTi saTu haRi seBab konVo dia tU Kan..peTanGnYerr dia DataNg juMPa akU kaT puTrajaYa nIh...dIa kOnvO paGi sO peTang leh Laa saMpai ke Sini Kan...So peTaNG tU dia daTaNg naIk MoToR dia iTu daTang jumPa akU...KiToraNg gi TaKat aLamaNDa jerr..maSa memULa Tu iNgat taKat naK maKan jeRr..TeTiba iTu enCik aJak TenGok MoVie...ciTeR pe LagI...PApaDoM Lerrr...TaPi dia kaTa LaPAr Lak..sO gi BeLi biG Mac bAwaK maSUk paNggUng Lerr...aPa LaGi...
KeSimpuLan akU teNtaNG ciTer nih..MemAng beSH..BeSH..BesH..
aKu baGi 4 seTengaH biNtaNg..hampIr 95% peRfecT..seBabnYa aDa Lah JugaK tak LogIknYerr...saLah saTunYa..aDa ka chIneSe Leh maSuk UiTM?? aGak-aGaK Laaa eVen naK saTU maLaySia pon..UniVerSitI tU haNya unTuK buMipuTeRa hocCaY??!!
cIter Nih teNtaNG seOraNg baPa yaNG beGiTu aMik beRat tenTang AnaK dIa..paStu aNak Lak bILa daH jauH daRi paRenTs terUs naK buAt perAngai taK senOnOh..HUH!!
meMang ciTer Yang meMbeRi peNgajarAn Laah...siLa peGi tenGok meMang taK rUgI..eVen haRun saLim baChik sCenE dIa keJaP jer..taPi tetAp beSh..meMang LayaK movie Nih meNang aNugeRaH FFM aRi Tu...

PiX Nih Laaa yaNG paLiNg aKU suKa...

PaSTu maSa Dah aBih tengOk ciTer Tu..KiToRang peRasan Yang HuJan LebAT kaT LuaR..sO enCik daDdy riSaU naK baLik caMner seBab diA naIk motOr..sO aKU caKap beLi dIspOsaBle PuNya RaIn coaT kaT waTson..PaSTu diA caKap "nIh kaSuT niH caMNe??esOk naK keJe!"...
aKu pOn meMuLa buNtu gaK..taPi LaStLy PLING ideA daTang..aKu kaTa aKU ada KaSuT "koRok" daLam keTe...BuKan CROCS ok..diUlaNgi..KOROK..Hehehe..
YaNG paStI meMang kiUt mIuT Lah biLa enCik daDdY paKaI...
aNda SakSikaN seNdiri...

SudaH beRseDia uNtuk meRedAh HuJan..aLaLaLa..ComeLnYer kaSUT!


Sudah BeRseDia UnTuk JaLan deNGan KaSUt comeL ItU!


SeLak SuaR ItU suPaYa tiDaK baSaH terKeNa aIr HuJan di jaLan..
KaSuT maSih LaGi cOmeL!!


ALAMAK!!! BuLu Kaki..sUnggUh TidaK seSuaI denGan kAsUt cOmeL ItU..
aDeIh..nyaH!!!


~ToLoNg Lah..jaNgan benDa nih diJadiKan baHan UnTuk UmPat Keji!~

4 comments:

ina azman said...

ada gaya tersendiri .. mutu.. keunggulan.. hehehehe

Contramen said...

mengong!!!
gambar ni gak di publik kan..

Cik Arin said...

aku x baca gi..tapi...
Wakakakakakakakkkkakakaakakkaak
Wakakakakakkakakakakakakakakakak
wakakakakakakakakakakakakakakakak!!!~

Cik NeyNa said...

ina azman :
gaya tang mana??
mutu tang mana??
keunggulan celah mana??

contramen :
hahahaha...
ska ati lerrr...
dalam kamera aku kan..
hak aku ler...
kui..kui..kui..

cik arin :
gelak jangan tak gelak...