Thursday, October 22, 2009

SPeCiaL OccAsIon ItU....

ReMemBer EnTrY yaNg seBeLum Nih??
aLa YaNG pAsaL bUngEr-buNger CinTer Itu..
SeBeNarnYa ianYa diBeLi unTuk enCik InI Lerrr...
unTuk diA PunYa KonBokeSen...
oN that DaY aKU keNa keJer..TaK Leh cuTi seBab cuTi eDeN daH Abih..
Hehehe..
So aKU skiP keJap LaH opIs aKu daRi puKuL 11 saMpai PuKuL 2..beRLariaN aNak LaH keJap beeTLes Aku tU daRi puTraJaYa ke ShaH ALam..
aLmaKLumLaaa...paKciK nIh seBAtaNG kaRa..siAn Dia NanTi biLa KuaR dEwaN taKde yang meNyambUt..oRaNG Len Sumer PaRenTs DaH tUnGgu maU dia Lak caNgaK seSoraNg..
So aKu jAdiLah "maK" dIa keJaP uNtUk tiga JaM ItU..taPi penAt DowH...
saMpai saNA daH LaH keNa neK baS..sEbAb diOraNg taK nak baGi jeM Lah KoNonnYa DaLam UiTm Tu...
HaK eNa..JaM JuGaK...PoYOs jerr...
SaMpai saNa..diOraNg taK kUar LagI darI deWan tu..LaMA Lak TNC tu baGi uCaPan..
seMpaT gaK Laa aKU pi beLI aIr..DaHaGa GiLerrr....
PaSTu BiLa diOraNg dah Kuar aKU TuNggU Laa dePan deWan tu..aKu daH naMpak iTu kaWan enCik taPi iTu enCik maSIh beLom naMpak..FiNaLLy aKU nampaK..TaPi tHen HiLanG Lak..haMpeH..poNeK LaH eDeN naK keJoR..
theN diA caLL.."DaH saMpai beLom?!!"..NaK maRah Lah Tu..
seBab taK naMpak Aku..DEY!! aKu daH semPaT baNjiR tIaK daH nIh...
Then JumPa dia..LaYan Lah paKciK Tu naK beGamBoR Lah KuNun..aKU pon LayaN kan Jerrr..naMa POn haRi diA Kan..So aKu seBaGai maK anGkaT Nih PoN Layan Kan Jerrr..

aKu pOn taK paHam naPeR diA naK amIk GaMboR ceNggInI..


OraNg taK gLeMer KeNaLah jaDi tUkaNg taNgkaP gaMboR Ye Tak??


Mak AngKAt PoN naK Lah EnTerPreM gaK..PenaT taU!!


So uNtUk iNi eNciK..SeLaMat berIjaZah..SemOGa diMuRahKan reZeKi unTuk LebIh maJu..JaNGan PaNdaNG beLakaNg...Hahahaha...


~BeRdegUp JanTunGku..~