Wednesday, February 24, 2010

FuFu..Gi maNa??

aKU baLik peNang DuRiNg CNY arI tu..semIngGu cuTi direCt BeB..hahaha..inGat naK saMbuNg terUs saMpaI cHap gO meH..ye Lerr..aKu pOn naK ikut baLinG LimaU gaK..mana Tau jOdoH saMpaI..Hehehe..taPi taK Leh Laaa...Bos aKU daH menJeLiNg-jeLinG maNja ngaN aKu maSa aKu apLy cuTi tIga harI Nih..sO sILa LuPaKAn nIAt suCi MurNi pemEriNgkaTan Dua kALi ITu..
aKu baLik nGan daTiN seTeLah puas DaTin meNEmaN aKu sePanJang aKu mULa piNdaH hIngGa Lerr sabtU aRi tu..sO tiBa MAsaNya UnTuk Dia PuLang uNtUk berKhIdmAt paDa neGara Lak..Eh..sILaP..unTuK LakI terCHenTa'ik' Lak..mUahahaha...
tapi baLik kaLi NIh tak berApa naK sYoK..seBabnYer..aTi aKu taK tenTerAm saNGat memikIrKan FUFU..kaT uMah aKu Nih aDa aDik-aDik aKU yaNg beRLainaN sPeSis tu..sUmernYer aDa Lapan..taPi LaInkaLi aKu storY Ok..nIh naK citer baB fUfu DuLu..


haaa...
aYah aKu meManG daH baGitau Yang FuFU daH hILanG..aDik-aDik aKu nIh meMang dOk daLam saNGkar Jer..aND kaLau LePAs daLam umaH Jerr..teTaPi keKadaNg seMinGgU seKaLi kItoraNg LepAs keLuaR..saJer NaK baGi diOrAng jejaLan..aNd maKan-maKan RumPuT kerr..taPi ari tu ayah Aku LePasKan Fufu, PucCa Ngan JeBEk..tapi HaNya PucCa Ngan JEbeK Jer baLik..fUfu saMpaI skrang TaK BaLik-baLik..
dato' Ngan TEtInG daH pUas CaRi..
aKU siAp mInTa toLong tengokKan kaT oraNg yaNg pePandaI nih..dIa kaTa FuFu maSih laGi aDa KaT taMan tu..maLah diA baGi aIr..SuRuh saPu kat mUKa maNa taU aLLah baGi peTuNjUk..taPi daTang daTo' dI pi Letak daLam mInUmaN bUdak-bUdaK tu..taPi caMner budaK-bUdaK tu naK caRi kaLau Dok daLam saNgkar..CEH!!
aKu nGan daTin baLik PoN kitOraNg daH jeNuh berJaLan..maLah daTin sIap round sOranG-soraNg saTu taMan Tu Ngan sCraMbLer keBanggAan Dia..teTap taK jUmpA..naK kaTa jUmpa "mayat" Dia pon taK de..Hmmmm...


sYEdIh Laaa...
aKu teRpiKir..kaLau aDa Orang amIk tOLong Lah jaGa eLok-eLok..
tOLonG Lah...
kaLau taK naK jaGa puLanGkan LaH baLik..
taPi seRieSLy aKu hOpE sangat..aKu taK naK dIa jaDi stRay caT..aKu saNggUp diA maTi..daRi jaDi sTray caT..
FuFu..kaKak iNa RinDu (T_T)


~in MemoriEs..~

No comments: