Wednesday, February 24, 2010

naSi kaNdaR tHriLL...

Haaa...
masa baLik CuTi CNY..mY faVoRiTe PooJa dah aJak peGi maKan naSi kaNdaR..yaNg agaK peMes Laaa...taPi dIa haNya bukak PuKuL 10 maLam ke Atas saHaJa Ok..keNapa aKu paNggIL naSi kandaR thRILL..SiLa LihaT..
naManYa..NASI KANDAR BERATUR..


aND seMEManGnYa KoraNg haRuS beraTuR paNjaNg unTuK menDapaTkaN naSi kaNdaR niH ek..aKu daH Lama TiNgIn naK maKan..seBab aKu naK taU aPa keSedaPannya sehInGga oraNg sanGgUp beratuR seBegItu puNya panjanG seMata-mata kerana sePiNggan nAsi kaNDar..
SeBab tu lah aKu ajak PooJa aND tetInG UnTuK peGi maKan..

TeTinG nGan PooJa..aMik Mood beFore NAk beratUr!


Hmm..LaUk dia sUnGgUh meNggIurkaN..


See naSik AKu..See The Kuah-KuaH Yang PeKaT LiKaT Itu..

SeTelah MeMakAnnYa..RevIew akU iaLah..raSa Dia BiaSa-BiaSa ajerr..tapi BoLeh Lah naK maKan..taPi aKU pon taK paHam nape oRaNg saNGgUp beratuR seHinGga begItU seKaLi..maybe tariKkan nYer seBab dishes diA paNas-panas Kot..sebab puKuL 10maLam baru sTart menIaGa..kaLau keDaI naSi kaNdaR LaIn daRi paGi LaUk dIa..sO kALu naK LepAk maLam2 dIshEs dIa daH taK fResH..laGi Pon maKan KaT tePi jaLan maCam Nih KaN beSt per..LEh tenGoK oraNg LaLu LaLaNg..hehehe...sambIL menGhiRup aSap-aSaP keTe YaNG meLinTas...
taPi tU LaH..dIsebaBkaN aKu tak berApa puas nGaN naSi nIh..eSoknya BreakfaSt aKu aJak daTo' Pi maKan naSi kaNdaR kaT fOodCouRt paSaR seBEraNg JaYa..haaaa...YaNg NIh meMang raSa dIa sUpErB..yaNg jUaL pOn maMak nIh daH tUa DaH..taPi dIa cuMa jUaL pagi Jer..taPi Tu Lah..kaLau maMak Nih dah taKde SaPer gaNti ek?? aKu tak naMpaK pOn oraNg mUda yaNg naK gaNtI dia sucH aS aNak dIa ke..
aLaaaaa...
haBiH Laaaa...
TaK daPAt daH akU naK maKan nAsi KaNDar YAng meMang seDap gILerrrr...


~DaTin kompLen..kaLau daH KeTuruNan maMak Tu HaRus naSi kaNdaR gaK yaNg diCari..WaLaupun haLf maMak haLf jaWa! Hehehe...~

No comments: