Thursday, September 2, 2010

10 HaRi menCaRi cInTa...

Tadi daTo' CaLLed..
aRghhhh...aKu muLa NEbes...
TaPi aKu sUDah muLa berASa LEGa..keRaNA haMpiR sEMuaNYa sudah keMBALi kePAda aSaL..
TaPi aKu NeBeS NIh..aRghhhhh..
sanGat NEbes Nih..caMne Nih...
daLam paDa neBEs PoN seMpaT LaGi berAngan MAcaM-MacaM nIh..aHakz..
taPi aKu aMAt berSyuKur kePada ALLah..
sehIngGa ke Hari InI perjALanaN akU teLah diPerMudaHkaN..
seRIes..
RaSa NaK sUjuD sYukUr sKAraNg nih...
WaLaupOn ada baNYak peruBahan yaNg menYimpAng daRi aSaL..TaK pe Ku gaGAh kaN juGa..aSaLKan sUmer BEjaLan dengAN LanCaR..LaGi Pon..hehehe..aI taK heRAn..seBAbnYer RaMai yaNg naK sPonsOr..muRaH reZekI..sYukUr..sO apaLagI..stAdiUm bUKit jaLiL Lah YaNg saYa TAdaHkaN..Hehehe...
DaTO' caKAp aKu gaTey..aHAks..
AHhh..LaNtaK Lah gaTeY ker..aPa ker..akU sUKa gaK nIh..
daH mULa ekSaIteD..kaLAu taK seRieS sebELom  nIh aKu taK RaSa pe pon..aku cUMa raSa naK seteLkan Sumer Jer..SeBAb peNAT..
taPi kaLi nih setELAh seMUA keAdaaN keMbaLI oK..aKu dah tAK Rasa kePenaTaN iTu..aKu cUMa raSa HEPi..aND eKsaIteD saNGat..sebab aKu akAn jUMPa denGAN oRaNG yaNg aKu taK penAH juMPa nIh..cakAP kaT tePOn pOn tak PenAH..meMAng taK peNaH..
hehehehe...
So caMne eK aKU naK menGhuLurKAn taNgan InI naNti..aHakz!
ToLonG imaGine kaN uNTuk aKu...HuHuhU...
aLamaK..naPe BuruK sKaLi tangaN ku inI..harUs maNicURe aNd paDicUre!!!




**MuLai haRi Ini haRus BeLAjaR berSabAr Ye Cik neYna..
daN dihaRapkaN oRaNg yaNG berDekAtan tIdaK menGuji kesaBaran..HuhU!

~PinK Biru..~

No comments: