Monday, September 20, 2010

RaYa ketiGa ParT 2..

Ok saMbUng..
pastU masa raYa fiRsT pagi tU LaYan Lah orang yaNg daTang..taPi takde RamaI yaNg daTaNg..maYbe SebAb daTo' daH jemPuT unTuk daTang masa RaYa keTiga Tu..sO yaNg daTaNg haNya Lah bebUdaK yang naK kuTiP cuKaI piNtU Tu..Hehehe..PasTu peTaNg saMpai ke MaLam meMaNg dOk sibuK waT prePaRatiOn Laa..datin dOk kaLut nGan keK dIa uNtuk waT keNDuri tU..paStu MaLam Tu cIk aPi aNd faMILy daH saMpaI..TaPi taKde waT pe PoN semBanG je LebIH..hehehe.daTiN dOk bISing biLa peLamIn naK paSaNG..aKu caKap aLAaa eSoK petAng paSaNg Laaa..Hehehe..eLeh haNtaRan Aku Pon dIA taK siApkan LaGi..Bising LaK..hehehe..GiPon keruSi taK aMiK Lagi..aKu naK paKaI kerUsi jaTi Tu..taPi kaT keDai peLamIn tu haNya aDa keRusI kusYen tU..taK Mo Laaa..seBAb aKu naK peLamIn aKu naMpak aLA-aLa daLam tamaN giteW..aHaKz..so baJet naK pinJam kerUSi kaT uMaH kaWan teting..nanA..
eSokNyer..paGi tU kiToRang daH mULa siBuk..waT preParaTIon uNtUk nak meMasak..aKu Lak petAng Tu ngaN tetIng baJet NaK gI uMah fuZyaH duLu sebaB dIA caKAp dIA maSaKkan Aku naSi toMaTo..TheN naK pegI uMah nana paStu naK gi teSco NaK beLi barang untUk waT sPagHetI..seBab seLain naSi beRiyani datin naK tambaH sPaGheTi maSa keNDuRi Tu..maSa memULa aKu meNtIoN caKAp nak gI uMaH fuZyaH..daTin dah bisIng seBAb oraNg tenGAh siBuk aKu baJet naK pi beRaya Lak..hehehe..aLah..BuKan Lama Pon..
biLa daH baLik uMaH LePas AMik KruSi pe Sumer pe LaGi..prOjeK memAsaNg peLaMin ITu..aDeih...jeNUh berpEraNg..berPedaNG seGaLa baGaI..maKa sIap Lah peLamIn aKu..waH..ahkak bangga Nih..hehehehe...

 Tadaaaaa...

taPi tu Lah dIa sTart maLam tu meMang taK tIdor Laaa...cIk aSed dOk maSaK..daTin Pon maSaK gak..AdeIH..aKu pOn meMAcaM aKu bUat saMpaI aKU dAH taK iNGat aPa yaNg aKu buAt..apa YaNg aKu IngaT iaLah puKUL tiGa paGi aKu doK meLetaK icIng kaT cuPcaKe unTuk haNtaran..paStu aKu cUci toiLet Pe Sumerr..aKu tIdor haMpIr PuKuL Lima PaGi..aNd aKu baNgUn paDa PuKuL 7.30 paGi..tU pon ciK aPi kejut kaTanya kOnOn dah pUkuL 9 paGi...HAMPEH!!
aKu  baNgUn tu terUs LetAk bUnga kaT sirih jUNjuNg akU..seBAb daTin daH siApkaN siRih JuNjUng cuMa bUnga je TAk LeTAk LaGi..

 SiriH jUnJung aNak daRa..aHaKZ!

aFteR thaT..aKu teruS gI paSaNg keRusi aNd mejA kaT kHemAh..tetIba tenGok aNjaNg aKu daH saMpaI..Haaa...dIA Lah pLak taKe Over..seBAb tetIng daH meNjeRiT caKAp phoToGraFer daTaNg pUkUL 9paGi taPi aKu maNdi Pon TaK Lagi..hehehehe..sO aPa LaGi aKu terUS berDesup naK peGi maNdI..taPi beFOre ThaT seMpaT LaGi bUat ceNterPieCe UnTuk meJa MakAn teTAmu..AHAkz...
SaMbung laGi nanTi..aku keNA pi PICC untuk jaMuaN raYa JPM Lak..hehehe...

No comments: