Monday, September 6, 2010

tHree MoRe DayS..

aLhaMDuLiLLah..
sekaRang daH puKUL 4.30ptg..sO tinggaL bebeRaPa jaM je Lagi Nak beRbuKa..seLEpas Tu tinggAL LaGi tiGa haRi jer nak berPuaSa..MaKnanYa LePas tU Leh saMbuT raYa..seKEjaP je KaN?? cePatnYer waKtu BErLaLu sKraNg Nih..aKu RaSa MAcaM baRu minGGu LEpaS berPuaSa..Tak saNGka Dah naK raYA weihhh...aKU dah taKde Mood Nak keJE nIh..aKu daH muLa naMpak JaMbataN pULau PinanG nIh...
IngaT Lagi MaSa keCik-keCik pOsa aND raYa..hehehe..aKu nIH ada GastRik seJaK keCIk LaGI..memANg kaLAu aKU sebUt LaPaR tU haRus datin baGI aKu maKAn seBAb taKuT akU gaStrIk..dULu peRuT aKU niH seNsiTiP saNGAt..Hehehe..sO aKu iNgaT LaGi maSa aku memULa berPuaSa..maSa akU daRJah saTu..aku seKOLah paGi..baLIk tU datO' aMik kat sKoLah..dia seLaLu aMik aKu nGan kawaN aku..sekALi aKU caKap kaT daTo' aKu daH taK LarAt naK Posa..heheheeh..Dato' pOn caKAp Ok..naK maKan aPA?? naK taU akU jaWaB pe?? aKu jaWab naK aiSkriM..sIap taNya kaWaN aKU Tu..Ko NAk?? Hahahahaha..GiLer puaKa Kan aKu Nih??

paSTu Lak akU niH kaLAu posa MemAng bibIr NiH aKAn seKEriNg-keRIng aLam..meMang menGELupas taHaP kriTiKaL..keKaDaNg saMpaI Leh berDaRAh seNDiri..sKRaNg pOn maCaM tU..toNyOhLah vasELine Ker aPa ker baGAI naK raK pOn..naK kaTA kUrang mInuM aIr iDok GaK..hehehe..So kaLAu maSa keCik-keCik duLu naNti kaWaN-kawAN daTo' akaN tegUr..sIannYer Posa..diOraNg muLa Lah naK beLanja aKU meMAcaM..ahaKZ!!
Ish..Ish..padaHAL ada haRi aKu tak pOSa Pon..muahahahaha..
kaLAu aDik akU duLu LaGi jaHAt..maSa tU dIa baRu firSt tIme beLaJAr Posa..dIA taK pOsa pAsTu dia meNgakU pOSa..seLamBa je Dia MinUm depaN aKu maSa kiToRang teNgaH maIn-maIn..
aKu caKap "HOi taK pOsa!"..seLaMba dIA jeLir LiDaH kaT aKu..hamPeh..
PasTu daTo' sIap baWaK gi paSaR raMadhAn..kOnOn rewaRd kaT diA berJaYA posa saTu haRi..maCam-maCam dIa beLi kaT paSaR tU..meNGaLahkaN orAng pOsa Lak..daTo' pOn LayaN seBab IngaTkan dIA Posa..seKALi maLam Tu masa DaTo' tenGAh pasaNgkaN keLambU unTuk kItoRaNg tIdO Lak..aKu buKak RahsIa..muahahahahaha..ja'aT tak aKu..kekeke..
PaSTu biLa naK raYa..harus BaJU aku nGan TetIng saMa Jerr...taK Leh LeLaIn..seBAb naNti gaDo..tetIng Lah YaNg seLaLu buAt haL..peRnaH dULu..daTo' taK de KeTE..taPi keNA beLikaN kiToraNg baJu raYa..aKu seKoLah paGi..tetIng seKOLah peTaNg..sO daTo' baWaK tetIng peGi duLu PaGi tU naIk MotO..daTo' bUaT maCaM Tu seBAb naK kitOraNg pILih senDiri baJu raya kitOraNg..kaLAu taK seLALu daTo' aND datin MaIn beLI jer..so taHun tU dIoraNg naK baGi peLuaNg kaT kiTOraNg naK piLih senDiri Laaa..So paGi tU tetIng gI beLi duLu petANg tU aKU pLak..sKaLi tetIng baLik daRi sKoLah dIA taK pUaS ati..dIA kaTa baJu aKu Lagi LawO..dIA naK gaK baJu caM aKU..padahaL diA daH beLI daH..terPaksa Lah daTo' baWaK tetIng Gi beLi LagI baJu yaNg saMA maCaM Aku..sINce ThaT daTo' nGAn daTin teLah deCide KitOraNg taK paTut piLih seNDiri..biaR diOraNg jer PiLih..sO saMA je LAh..saMpaI aku daH maSuk skoLah meNEngaH..
Huh..Nih suMer tetIng pUnya paSaL..
aDa saTu taHun yaNg Lain Lak..kitOraNg gI sebUAh umAh nIh dioRanG waT maKAn-maKan semPena Raya..kitOraNg pegI saTu keLUaRga..seKaLi aKu tengOk LaNgsIr UMah orAng tU..waRna pInk..taPi aKu maCam peLik..macam peNAh naMpaK..seKaLI ruPanya cOrak aND waRna LaNgsIr tU meMAng sebIjIk..aND taKde Lari pe Pon..daRIPada baJu raYa aKu nGAn tetIng uNtUk taHun Tu..naSib baIk aKU nGAn tetIng taK paKAi baJu tu...Hahahahaha...HamPEh..HaMpeh..HaMpeh!! BaLik uMah daTo' kenA maraH nGan daTin seBAb beLi kaIn unTuk buAt baJu kiToraNg Tu saMa dengAN LangsIr UMah orANg tu...hahahaha..KeLakar SaNGat...
Hmmmm..
seKaRaNg nIh taK daH..sUMer daH beLi seNdiRi..keKadaNG tU kaLAu takDe BaJU raYa pOn daH taK kIsaH daH pOn..Hehehehe...
TerIma kaSih ayah..TeRima kaSih maMa..seBab teLah menYEdiaKAn keperLuan YAng semPurna taNpa caCat eVen seCaLAr uNtUk kiToraNg...


~Yea..Yea..NaK raYa!~

No comments: