Friday, March 6, 2009

U PreFer FreNs oR poLitiCaL paRty?!!

PoLiTicS..seLama Nih kiTa seBenaRnya keNa tiPu je Ngan PoLiticIans nIh tak kiRa keRajaAn oR pemBangkAng..iTu paDa PenDaPat akU..meRekA seBenarnYa naK isI peRut diOraNg jer duLu..tu YaNG beriya beNar baGi sYaraHan kaT oraNg..buRuKkaN oRaNg Lain UntUk kepentiNgan diRi..taPi kiTa nih sebAgaI raKyaT yaNg sebEnaRnya bOdoH dan toLol..keRaNa teRLaLu taKsub denGan poLitiK daN kaTa-kaTa yaNg dioRang maInkan..kiTa samPai puTus saUdaRa..puTus SaHabaT..haNya keRana peRmainaN poLitik..agaMa poN dipeRkoTak-kaTikkan...akU poN heRan...jaNgan Lah suKa naK mengeCiLkaN aTi oRang Lain pLus ur beLoved FrenS jusT becAuse oF soMEone u doN't reaLLy kNow whO theY are..aLa..koRang kaTa koRang keNaL taPi poDaahciTt..taRak maKnanya..haNsuaNg jeR suMer Tu..KaLau koRaNg caKap oRang yAng saTu Lagi tu "PencaCai" seBab ikUt piHak yaNg sIni, koRang pOn kiRa "peNcaCai" gaK Ler unTuk piHaK yaNG sinuN..yaNg Lain tenGok je BanGsa HaNg tuaH niH poRaK peRanda..seBab aDa samPai tiGa piHak yaNg mewaKiLi baNgsa Nih..taPi dioRang cuMa ada SaTu Jer..iTu menuNjukkAn dioRaNg LebiH berSatu Padu unTuk menJatuhKan kiTa..IDIOT!! seMua naK jadI "tuaN"..baGi aKu oRanG yaNg beTuL-beTuL aKu hOrmAt aDaLah TUN DR. MAHATHIR...aku keNaL sanGAt ke?? taK..taPi aPa yaNg dia BuaT unTuk maLaysia nIh aDaLah sesuAtu yaNg paTut diBangGakan..janGan piKir keSaLahaN yaNg teLah diLakukaN..keRana Dia manusiA biAsa..yaNg saMa maCam Kita..puNya keLuarGa..taPi aPa yaNg patUt diBanGGakan iaLah peRjuaNgan beLiaU unTuk meMartabaTkaN MELAYU..taNpa peRLu menJuaL maRuaH banGsa PaDa oRang Luar..yaNg akU taHu..inI TANAH MELAYU..seLaGi akU amAn daN sejaHtera unTuk meNunaIkan keWajipaN aku paDa-NYA..seLagi Tu akU akan meMpeRtahanKan aPa yaNG ada..tanpA kaTa caCi daN maKian..taNpa peRLu meMperkEciLkan yaNg Lain..

~aYuh Lah baNgsa Ku beRsaTu..
jaNgan biArkaN dajaL iTu muSnaHkaN baNgsa yaNg saTu..~

ps: aKu raSa maCam "Sad" Jer BiLa baCa raNgkaP tU seBab tahu oRang yaNg buAt saJak nIh beNar-beNar ikHLas..





No comments: