Tuesday, September 29, 2009

HaRi RaYer Ku...

haRi raYer aKu taHun nIh beNar-beNar sIbuk..ramai sunggUh oraNg yaNg datAng..TaK putUs..taK maCaM taHun-tahUn yanG LePas..PuAs kiToRang seKeLuarGa meNjadI penUngGu GuA..taKde SaPer pOn daTanG..yang daTang hanYaLah Si PeNguTiP cuKai..tu Pon tak Nak mInUm oR MakAn..aKU raSa meSti aDa seSapEr Yang denGkik..teLah MenGiKLan Kan umAh aKu deNGan menYataKan YanG kiToRang teNgah WaT opEn HoUse..hieee...
DaH Lah kaKi kU iNi saKit..iNgatkan naK paKai baJu raYer..taPi taK Leh Arrr..
sO raYer fIrsT nGan seConD tU meMang Tak gI meMana Lerr..doK uMah meLayAn tetAMu..taPi raYa yaNg ketiGa Tu kiToRanG neKad..pUkUL 9 paGi daH kuar..keNa cepAt kaLau taK kaNg..taKde Can KiToRang nAk beJaLan Lak..Hehehe..iTu Pon aDa YaNG caLL cakAp naK daTang..sOrI neK Lori Lerr...Hehehe..daTang esOk ek..
So on tHat daY kiToRang gerAk terUs ke CameROn hiGhLands..bIasaLah..aKu nIh baTak..taK penAH gi caMeRoN..yaNG leN suMer daH gi BaNyak kaLi..sO akU naK gaK pegI..Hehehe..sO deMi meLayan keRenaH akU yaNg poYo nih..daTo' aN daTiN pOn baWak Lerrr...tetIng drIve..weLL..kaKi kU saKit kaN? kO nyeR paSaL gaK..HUH!!
OtW naK keSaNa tu perUt ku sudaH berDaNgduT..aDeIh..daTo' cakAp..taKpe kiTa gI maKan temPat beSh..aKU caKAp naK naSIk..diA caKap nIh Lagi beSt..So kitoRaNG sampai KaT teMpaT nIh...

Green View Garden

aKu teNGok taKde NasIk PoN..taPi taK per..aKU oRder Nih UnTuk maKan..

Strawberry Ice Boat..

Nih Lak yaNg daTo' anD teTinG oRder...

Strawberry Struddle..

PaSTu aKu order StraWbeRrY miLk sHake..haaa..sHakE diA memaNg shEdaP seBab diA LeTaK reaL stRawbeRy buKan taKaT eSkreM jerr...taPi Tu Lah dIa..naMa poN peRuT meLayu kan maNa cuKup maKan esKreM Jerr...tetInG order FisH n cHiP..daTiN oRdeR boLognaISe (maNYak giLer spAgeTi dia!)..aKu Lak oRdEr ChiCkeN wiNg..TaPI taK semPat naK sNap Pix sumer DaH diteLan oLeh maNgsa kebULuran Ini..
PaStu KiToraNg saJer jejalan saMpai ke Tanah RaTa..TheN drOp kaT caMeron vaLLey..teNGok LadaNg teH (aPa moTiF poN taK taU!) tHen aKU miNuM teH maSaLa kaT situ..PerGhhh..maCam teH taRik taPi baNyak herBa daLam Tu..seDap Gak..

View dari Cameron Valley..sangat hijau..tapi still banyak sampah!

Starbuck's at tanah rata..cantek bangunan dia..

afteR tHat kitoraNg paTah baLik peGi ke PaSar kaT tRinGkaP Tu..Haaa..kaT sIni baRu aKu muLa meRasaI keseRonOkkAn sebAb Leh ShopIng..aHakz..taPi aPa Lah saNGat..saYuR..bunGa..aLaaa..maCam paSar maLam jeR taPi veRSi siAng..Hehehe..

YaNG aKU sYok kaT sini seBab tenGok dia Nyer sayUr waAaaa...frEsh..paStu baNyak buNga-buNga..waaaaa...very The caNteK..aKu taK hiPokrIt oK..akU meMang suka bunGa..bukan maCam seTenGAh oRaNG caKap buKan miNah bUnga taPi buNga oRaNg dia Lak naK..DeY..thaMbi!! aPa Yang kO LaLut..Hehehe...

CanTek..Cantek..CanTek...

SaMbung sToRy..maSa daTin dOk sIbUk membeLi saYur seBab diA naK paNggIL oRaNG meMakan eSokNyer...dia naK waT boLognaISe Lerr..aKu nGan tetIng jaLan-jaLan kaT siTu..aKu cuMa beLi stRawbeRi KeRiNg anD roseLLe keRiNg jeR..beLi 6 Kotak UnTuk enCiK daDdy and seLebIhnYa uNtUk di ruMah..AFter ThaT..aPa LAgi tengOk bUngA Lerrr..kaLau iKutkan haTi naK jeR aKU beLi sumer...SeBabnYer mUraH sanGAt..seDozeN baru Lima rInggIt foR the RoseS..Waaa...i Love PinK roSes...So aPA Lagi..aKu beLi Lah seDozen..haNya unTuk memUaskaN haTi Ini..hehehe..taPi idoK Ler aKu cium-cIum maCam dalam tiBi Tu..aSaL daPat bUnGa ciUm..CaIt!!

Cantek Kan?? saNGat CaNtek ciPtaan Dia..

PaSTu aKU dOk tenGok sOraNg aMoi Tu dok pRoVoke peLanGgan dia unTuk beLi buNga yAng kiToRang beRi naMa "BUNGA LIMA TAHUN"..naPer KiToraNg paNggIL naMa nIh?? seBab nYer beFore ThIs daTin Dah peNah beLi..KoNonnYa buNga nIh Leh taHan Lima tahUn Laa..eVen ko peNyek-peNyeK dia stILL maIntaIn..taPi haGhaMmm..baLik jeR uMah taK sampai semIngGu daH LayU..Piko buaT maIn terUs haNCuR buNga Tu..CeH!! naK taHan Lima taHUn kaT ceLah maNa..Lima haRi poN taK saMpai..naMpaknYa daTin sudaH terTipU..Hahaha..saMpai sekaRanG daTin asYik keNa perLi nGan kiToRaNG paSaL BuNga Lima taHun TU..Wakakakakaka...taPi mAsa tU akU tenGok aDa gak YanG tertIpU anD suDah meMbeLi iTu Bunga Lima taHUn..hehehe..SeLamaT Lerrr...

Ini Lah bunga lima tahun itu..

aFteR daT LepAs aBiH beRbeLanjA..kitOraNG terUs tUrUn daRi caMerOn sInggaH ker siMpaNg pULai umaH maK zah.. kawaN daTin..LebIh KuraNg maK anGkaT akU Lerr..seBab duLu diA yaNg suAp aKU makAn..TheN siNggAh ruMah iDa kaT maju RapaT..aftEr tHAt baRu terUs baLik PeNang...maKa iTu Lah raYer kU seHinGga haRi ke tiGa..RaYa keEmpaT..daTiN buAt boLognaIse paNggIL seDaRa seBeLah daTo' datAng makAn-makAn..raYa keLima Lak..KitOraNg nGan seDara beLah daTo' sePAkat naK waT taHLiL..PoT Luck..kiToRaNG diTuGaskaN untuk maSaK naSi beRiYani..beRiyanI daTin..oF cOZ Laaa thE veRy maRveLLous....Hmmm..EsOkNye besDay daTo'..naK maKan aPa yer??


~naK bUnga Cam daLam TiBi Tu..~

No comments: