Tuesday, September 29, 2009

TraGedi BuAh ePaL..

aKu bLom beRKesemPaTan..
Hehehe...

"SeLamAt haRi raYer Sumer...
MaAf kaLau aDa terKasaR baHasa oR waTevEr Ok??
"


So Move to mY stOry Lerr...
aKu baLik peNang pada ArI jUmaaT Tu..neK baS puKuL 6.30 saMpai butteRworTh haMpiR pUkuL 1am..wAaa...seBab nYer jaLan suNggUh baNyak kete Yang LaLu LaLanG..sO taK peLah..daTo' aNd daTin seTia menUnGgu kePuLanGan Ku..Hehehe..seSamPaiNyer dI rUmaH akU suDaH teRpiKir Nak maKan aPa yaNG seDap..sebabNyer Ari juMaaT Tu besDay teTing..sO taDi dioRaNG ceLebraTe mesTiLah aDa tiNggaL maKan uNtUk aKU kaN..bILa saMpai Tu aKu seMpat meNegUr dan meMicIt-mIcIt "aDik-aDik" aKu Yang beRLainaN sPesIs Tu..geraM..LamA taK peLuk-peLuk dIoRang...Then daTo' surUh uBaH keTe teTing seBab diA LetAk keTe KaT tePi jaLan..taKut kaNg jaDi pe Pe kaNg..sO akU nGan berBesaR haTi aND baIk haTi nyA peGi Lah naK menGUbaH waLaupOn peRuT Ku berDanGduT miNtak di Isi..biLa peGi kaT keTe Tu temPat tU taKde LaMpU..aKU memIcIt Lah buTang kuncI koDok hiTaM tetIng Tu..maSa Aku naK buKa pIntU koDok Tu..tetIba..BEDEBUK!!!
Waaaaaa...
aKu terJatUh..kaKi Ku terMasUk LuBaNG..
Waaaaaaaaaaaaa...saKit...Masa tu daTo' naMpak teRus baWak aKu maSUk daLam Umah.. waaaa..kaki ku SaKiT..aKu daH naMpak iBu JaRi kaKi Ku yAng beRdaRah..seRies akU taKuT kUkU akU terCaBut..Waaaaaaaaaa...aKu nIh daH LAh taK Leh Tengok DaRah..meMang Rasa naK peNgsaN daH nIh..
aku TakuT kUkU akU teRCaBut..nGeRi..
aKU seLak kaIn...waaaaaa...
beTis akU beRdaRah..terSaGat kaT baTu Tu..naMpak iSi (yeKe?)..Waaaaaaaaa...
daTo' pOn teRus Lah leTak UbaT pe Sumer..daTiN siAp baGi aIr suAm seBab dia Tau aKU taKLeh tengOk DarAh..maU aDa yaNG pengSan..Hehehe..
teRus aKU tak jaDi nak maKan waLaupoN teLah terBenTang maKanaN di dePan maTa..peRuT akU pon TaK bUnYik Dah...aDeIh..

aKu yaNG ceDera PaRah!!

nIh suMer tetIng pUnYa paSaL..KaLau dIa rajIn taK peMaLas..gi UbaH keTe..meSTi bukan akU yaNg kenA Pi uBaH kete Tu..HUH!!!
pUasa akU esOkNye PoN akU Tak taU caMner..seBab maSa naK LeTAk uBaT kaT LuKa Tu..aKu meNangIs saKan..peDiH wooooo...
seBab dia DaH terSagaT...aDushhhhh...
aKu taK dapAt baYAngKan oRaNG-oRaNg yaNg Luka Lagi terUk daRi nIh yanG sampai maSUk sepiTaL..AdeIh...
maU akU penGsaN..

~TraGeDi Kan??~

6 comments:

Contramen said...

camana nk anak 5 kalau xbrani tgk blood???
hehe

Bard Syah said...

nGahaha ...
Manje nyeh ..
Ekekeke...
Gi je jotosh2 pale TetinG tuh .. nGade2 tuh . Ekekek ..
Shean .. Lenkali masuk je terus lam lubang tuh .. takde la luka2.. Agagaga!~ =D

Cik NeyNa said...

Sebab tu tak mo 5..
huh!!!

Cik NeyNa said...

Ewah..ewah bard...
sedap je ko gelakkan aku ek..
takpe ada ubi ada bas..

Cik NeyNa said...
This comment has been removed by the author.
Cik Arin said...

aKU memIcIt Lah buTang kuncI koDok hiTaM tetIng Tu..maSa Aku naK buKa pIntU koDok Tu..tetIba..BEDEBUK!!! <-- lain kali kutuk lagi keter aku..

Amboi2 bard... mentang2 yu x sampai nak jotosh kepala ai... yu suruh citan jotosh ek?