Tuesday, September 8, 2009

JenG..JenG..JenG..MisTeri wiLayaH neYna..

haa...nIh samBuNgan uNtuk entrY baWaH nIh..kaN aKu daH teTido..teTenGok daH saMpai sHAh ALam Daaa...Hehehe..Tu pon seDar seBab enCik daDdy kejUt..dia KaTa naK tUnjUkkaN seSuaTu..RuPanYA dia naK tuNjUk kan uMah nIh..






Waaaaa....
meManG beSar giLerr..maCam iStaNa dah Aku tenGok..taPi meMang seMak saMun..enCik daDdy caKap nIh Lah umaH mOna faNdeY..aLa..yaNG kena hUkUm gaNtUng seBab bUnUh aLlahyaRham daTuk mazLan..keS yanG duLu keCoh tU..kOnonnYa diOraNG guNa iLmu hiTam..daTuk maZLan Tu Lak keNa keRat 18 aNd maYat dia DitanaM..kaT siNI laH poLis JuMpa maYat daTuk maZLan Tu..skraNg nIh meMang rUmAh tU kosOng Laa..seBab tuan diA LAki bInI daH keNa tanGkaP kaN..meMang uMah diA beSar saNGat..aku kaGum TenGok..
enCik daDdy aDa citer Lagi..aDa seKumPulaN budAk uItm Tu maSuk Lah daLam uMah Tu saje naK roUnd-rouNd Kot (ke SaJer CaRi naHaS?)..pasTu maSa daH maghrib Tu diOraNg kUar Lah teRus Gi maKan kaT keDai..taPi kaWan diOraNg nIH poMpuAn tetIba senYap Jerr..meMang taK cakAp sepAtah pon..taPi kaWan dioRaNG wat dek jer..saMpai kaT keDai maKan tU maSa naK tUnggU aMik ordEr tetIba tokeY keDai tu cakaP kaT diOraNG camni LebIh KuraNg ayAt dia...

"Tu buKan kaWan KoRanG..peGi haNtar diA baLik!"

Haaaa...rUpaNya..kawAn dioRang tU maSIh aDa KAt daLam baNGLo Tu..seSat taK juMpa JaLan Kuar..YaNG ikUt dioranG tU rUpAnYa maKhLuk TuHan VeRsi Lain..haaa...takuTtt..nIh enCik daDdy Lah citer..kaLau diA KeLeNtoNg akU maKnaNya aKU poN keLenToNg KomeR Laa..Hehehehe..


~jaNgan bIarkaN hiDup aNda diSeLubUngi mISterI..aHakz!~

No comments: