Thursday, December 3, 2009

EmOsi aKu LagI...

Haaa..
LuPa naK menTiOn cIter Nur kasIh daH aBih Dah ari Tu..taPi akU taK PuaS haTi GaK seBabnYer mAsa memULa si adaM tU HiLang beriYa caLL wiSma puTra taNya hoWs aDam cOndiTiOn..TaPi LepAs Tu biLa aDaM tu daH baLik MaLaysiA taKkan Lah YaNG keDutaan IndIa tU taK baGi TaU kaT wiSma putRa Yang Ada RaKyaT maLaysiA yaNG jaDi tebUSaN tu daH di LepaSkan..SedaNG kan PoLis Tu SiaP taNya wHeRe Are YoU frOm..Hieee...TaK LogIk..TaK LogIk..KaLau ye PoN naK abIh Kan ciTer Tu cePat jaNGan Lah MacaM tU seKaLi weIh...Apo Laaaa...PaStu yaNg TaK beSh tu LaGi biLa sI aDaM tU koNonnYa Tengok nUr daRi jaUh masa kaT uMah tU maSA keNduRi Tu..aDa ke PaTuT saPa PoN taK namPak sI temPaNg Tu..seDaNGkaN maKciK Dua OraNG Tu begItU heBat MengumPat di DepAn taNgga UmAh..Ish..LaGi skALik..TaK LogIk..TaK LogIk...Waaa..Dah macaM juRi unTuK fesTivaL FiLeM LaK aKU nIh ek..HuHuHu..
Tu penDapaT aKU je Lah..TaPi betUL pe..YaNg paSaL oRaNg taK naMPaK adaM Tu akU taK kiSah LaGi Lah..TaPi biLa baB yaNG dioRaNG maSih LaGi taK Tau yaNG aDam MaSih hidUp aNd taK de ComMuniCaTioN betWeeN kedutaaN inDia Ngan keRajaan MaLaysIa...Haaaa...YanG tU meMang ToTaLLy TaK LogIk LaNGsuNg..Hieeee...(IdOk Lerr aKu maRah SaNGat CuMa saJer Jer..aKU pOn naK waT citer GaK..Hehehe!)
eMoSi GiLer KaN aKU nIh..aHakz...

Haaa...YaNG nIH pon paSaL emOSi akU LaGi..
aKu taK taU Lah caMner..MaSaLah yaNg akU haDaPI seLama Dua buLan Nih beLom LaGi seLesaI..seKraNg nih akU tenGAh waT deK jer...taPi sampai biLa?? caMner beNda Nih aKan Jadi SehInggA uNtUk seTahun LeBih? aKu meMang TaK Leh Nak pikIR LaH KaLu MacaM tu..maCaM-maCam usaHa Yang aKU daH bUAt..naPer taK seteL LaGi?? naPer permInTaan aKU taK diTunaIkan..meMaNg laH katanYa buLan Satu aKan seLesaI..mAcaM ner KaLaU taK seteL juGaK? skraNg nIH daH macaM-MaCam YaNg OrAng tU bUaT kaT AkU..aKu diaM..TaK caKap Pe Pon..maSIh LaGi betAhan..aKu taHu maSaLah aKu NIh taK seterUk deNgan aPa yAng diTerIma naBi keTika usaHa UnTuk meNyebaRkaN isLam..TaPi haRus juGa di AkuI akU taK seKuat NabI..aKU meMaNG haraP maSaLaH nIH aKan seLesaI seCepaT mUngKiN..aKU tahu aLLah seDang merAncaNg YaNG teRbaIk unTuK akU..Hmmm...MungKiN aKu yaNG taK saBar..aKu tiada keSaBaraN..EnTaH..seMoga aKU diPermUDaHkan seGaLanYA...

~DizzY..~

No comments: