Monday, December 7, 2009

ToLong...KaK sue aNd aBaNG nIzaM..

OraNg seLaLu caKaP yaNg baHawaSanYa aKU nIh kaLau oraNg daLam keSusaHan aKu taKkaN tOLonG oRaNg..aKu biAr Jer OraNg tU TerKonTaNg-kaNtIng..betuL Ke aKu maCaM Tu? PerLu ke seTiaP kaLi akU tOLoNg oRaNg tU aKU kenA menTioN kaT dia "niH akU toLoNg NIh.."
perLu ker?? SiLer jaWab..kaLau perLu meMang ItU YAnG akU akAn prAkTiKkaN muLai aRi Nih..taKkan oRaNg taK taHu yaNg kiTa Nih maNusiA..BuKaNnnYa semPurNa maCaM tUhan aRi NIh naK suMer DaPAt..kiTa nIh pOn aDa perAsaaN juGaK..jaNgan kerAna Ko ToLonG denGAr maSaLAh AkU..aKu daH taK Leh DaH naK maKan aTi nGan aPA yaNG kO bUaT..ko LeH bReaK daNce Lah AtaS pALer aKU..
Hmmm..kaLau daH caMtu baLasaN yaNg haRus AKu trIma aTas BUdi baIk ko Tu..taK Pe Laaa..aKu teRpaKsa Lah terIma..TaPi yaNg paLiNg aKU sedIh biLa aKU tOLonG seBab InGaT naK buaT baiK..naK meMurahkaN reZeki OraNG..NaK tenGok oRaNg senaNg..seBab BiLa orAng senAng aKu pOn tumpAng senAng..iDok Lerr SUsaH haTi..tApI LePAs Tu aKU pLaK yaNg diSaLahkaN deNgan kemUngkinaN yaNg terjaDi..tAwaRnYa Ati Ini..
PaStU akU yaNg dikaTa Kan taKde KeyAkinaN..cePaT pUtUs aSa..
Hmm...
KeKadaNg aKu raSa aKu niH taKde HaRaPan daLam HiduP nIh..sUme Nyer TuNggaNG LaNGgaNG..aKu puTUs asa Ker?? taPi daH aKU taK naMpaK jaLan daH..
TapikaN..kaLau IkutkaN aKu nYer TraGedI hIdoP nIH idOk Ler seRiuS beNAr..kaLau naK ikOtkAn oRaNg Lain LaGi baNyak YaNG meRana..seBagAI coNtOhnYa aRi ini...
KaK suE..My siS kaT oPis Nih..tuNang diA..abaNg NizaM..kaT LaBuan..KeJe SaNa..sUppOse dioRaNg aKan niKaH oN 25 Dec..kaWen BLah pemPuan On tHe NexT daY aND keNduRi beLah LaKi miNggU depAnnYa..seKaLi semALaM aKu daPAt msG aBanG nizaM ekSideN..aND skAraNg nIH ICU..PeRghhh...beRdeRAu daRah AkU..aKU taK terKaTa aPa..dIa sekaRang nIh daH aDa kaT LaBuaN seBab naK tengOk aBanG nIZam..dia CaKAp memAng PAraH aND saMpai skAraNG bLom sedaRkaN diRi..kePaLanYa diSokong nGaN beSi sTiLL bLeedIng..kaKi poN paTah..aKU taK tau naK kaTa Per...Nih Lah beNDa yaNg aKu PaLinG taKut terJadi..
di saaT-SaAt naK menGecaPi niKmaT baHagia..TaPi beNcaNa daTang taNpa DiduGa (Cewahhh..ayat aKu!)
TaPi betUL..ItU yAng aKU taKut daRi DuLu..CaMNe kaLau iNI yaNg jaDi kaT aKU..aKu meMang dah taK LeH pK dah..seBab aKu tau AkU taKkaN keHiLanGan CinTa itu..TaPi Ermmm....

UnTuk kaK suE..iNa doaKAn kaK sUe daPat seGaLa keBaIkkaN daN kebAHagIaaN..TaWaKal BaNyak-baNyak..

UnTuk AkU Lak..apa eK??
Hehehe...


~HidUp haRus ENJOY!! bLeh??~

No comments: