Thursday, December 17, 2009

MaRah..KeCeWa..Sedih...

aKU dah LaMa taK bUAt baJu baRu..sO beBaRu nIh akU beLI kaIn paSanG Lah..naK waT baJu..sebenarnya kaIn tU daH Lama akU beLi cuMa taK bUat je LagI..sO maSa Nih Lah aKU bUat..ok..sKrang ADa eMpaT paSaNG kaIn..So Ini dIanYer Figure :

TaiLor A = SaTu paSaNg baJu (keRaMat)
TaILor B = Dua PaSaNg BaJu (PuchOng)
TaILor C = SatU paSang BaJu (AmpanG)

TaILor A nIh aKU aNtar seBab waKtu Nih makCik akU naK hanTar WaT baJu so AKu pon raSa nak tumPaNG seKaLi Lah..keBetuLan KaIn Tu aDa daLam keTe Aku..So aKU ikut Di Gi haNtaR tU aKU pOn temPaH baJu aKU seKaLi..aRi Nih daPat Lah seBabnYer TaDi maKciK akU nGaN paKciK akU dataNg siNi..aKu daH beRiYa nIh..miNggU dePan naK paKAi baJu baRu NIh...aKU buat baJu kUrUng pesaK gaNtung Tu..taPi aku naK kaIn selIsih Or OraNg paNggIL kaIn LipaT baTik..seKaLi aKU daPat baJu meMang sepErti YaNG akU naK..taPi kaIn..aiYak!!! KaIn kuRuNg jOhor...aDoiiii..aKu tePon MaKcik akU..meMAng kenA oTer Laaa...aKU taK mO paKai..LaGi poN buKan aKU taK baYar..aKU baYAr!!!

TaiLor B..YaNG niH Lagi CiLakaK..aKU haNtaR duA PasaNG baJu..seBab aKU taU dia jahIt oK..aKu daH siAp baGi depOsiT haMpiR sepAruh daRi haRga Yang paTuT aKU baYar..aKU jaNjI nGaN dia Akan AmiK On 10Hb diSember..taPi aKU deLay saMpaI aRi NIh..taPi akU taK Leh naK amIk..aKU minTa memBer AKu tOLonG akU aMikkaN..seBaB maKciK akU datAng..seKALi kawaN akU caLL caKap..baJu akU taKde..aKU daH MuLa naK haNGen..ruPanYa dia taK buAt LaNgsuNg baJu aKU..eVen SaTU paSang..aKu MuLa Lah naK haNGen..biLa taNya dia Leh saLahkaN aKU..naPe TaK foLLow Up?? benGOng..KaLaU naK foLlow Up tak paYah Lah kO tuLis DaLam BuKo Ko biLa taRikh naK pick Up..BANGANG!!!! SedaNGkaN kaWaN aKU caLL suRuh UbaH koLar baJu tU baGi jaDi cekAK muSaNg Pon diA taK Buat..Dia CaKap Len kaLi keNA foLLow Up..seBab dia BanYaK temPaHan..ek ELeh..nih Lah dia MeLaYu..paNtaNG baRu aDa peLANGgaN raMaI skIt..dueT baNyaK skIt..BuAT keJe MuLa MaCam puAkA..beLagaK yaNG taK berKesuDaHan..biLa taK baGi meLayu keJe..kaTa Lah taK suppoRt meLayU..taPi biLa bagI ini Lah jaDinYA..taDi aKU caLL sOund MiNggU depAn Leh SiaP taK..diA kaT bLeh..aKU naK tengOk..kaLau taK siaP baJu aKu..MemAng aKU naK minTa suMe baLik..kaLau dia kaTa dePosiT burn..meMang aKu naK ngaMuk...

TaiLor C..Nih akU taK amIk LagI baJu Aku..aKu taK taU Lah aPa puLak naK jaDi kaT baJu aKu yaNg NIh..tuNggU daN LihaT je Laaa...

So skRaNg nIH apa Yang aKu raNcaNG suMer taK jaDi..aKu poN dAH taK tAhu naK kata aPa..aKu maSih berHaRap?? enTah..aKU pUtUs aSa?? enTah..aku raSa mAcaM akU daH taK naK meRaNcaNG aPa-aPa..aKu naK ikUt je FLow YaNG tUhan daH tenTukaN unTuk akU..perLu Ke aKU FiKirKan haNya tenTang aKU?? enTah...niH suMer berMuLa hanYa KeRaNA baJu..Hehehe..


~HaTikU KucIwa!~

1 comment:

Anonymous said...

kata pepatah"kerana pulut santan binasa..kerana mulut badan binasa"..ermm tak kan kes nih nak jadik kerana baju ...(dot dot dot)..be positive la...