Wednesday, March 31, 2010

My BesTgUrL E-daY!

aKU baLik PenANg sebab NaK meNGhaDiRi kaWan aKu nyer haRi perTunaNgan..aT iPoh..Ida nih oNe of mY beStfRenS dUrIng sekOLah teKnIk DuLu..aNd aLhaMduLiLLah perHuBuNgan kiToRaNg maSih keKaL hiNggA ke Hari Ini..maLAh kiToRaNg pUnYa paRenTs PoN berkaWan BAik..So aKu baLIk seBab naK aTtenD e-DaY dIa niH Laaa...ThEMe MeRah Ok..fUh..naSib BeK aDa gaK saTu daLam kOLeKsi ALmaRi aKu baJu waRna meRah meNyaLa nih..Hehehe..
Ida Nih siAn dIa TaK taU naPe KaKi dIa tetIba adA maCam saKit KuLit..dUa-duA kaKi Lak Tu..Dia poN taK tau naPer Leh JAdI caMtu..JeNuh dIa beRuBaT saNa Sini..TaPi sKraNg NiH raSanYa daH eLok SkIt..Cuma PaRuT tU DaH jaDi keRas Laaa..TaK pe Lah..aKu dOa Kan yAng terBaik unTuk mY guRL sOraNg Nih..
MaSa Tu aKU peGi nGan daTo' aNd daTin LaH..tetInG ada KurSus..maSa Nak baLik Tu cIk saBar caM neNangIs Laaa terHarU kOt teNGok kiToRaNG dataNg..SiaP peSaN
"NonI, kaLAu saMpaI maSa kaMu jaNgan Lah LuPakaN acIk.." ...aCIk nIh..maNa Leh LuPa..GiPon saYer PoN tak taU biLa maSa saYer AcIk..taH aDa ke TidaK..tuMpanG ida Nyer haPpIness Laa...Hehehe..
aLaaa...cIk saBar Nih waT dRaMa Lak..Hehehe..

KiToRaNg daRi duLu meManG paNtang JumPa Cam!


HaNtaraN piHaK pereMpuaN..

PihaK LeLakI...


COngRaTuLaTionS!!


**aKu duLu kaT seKoLah dIorang paNggIL nOnI..aKu pOn taK TAu caMne LeH LeKat naMa Tu..muahahaha..
taPi encIk daDdy caKap caM naMa kUciNg! HaMpeh...

No comments: