Tuesday, March 23, 2010

nO SubJeCt..

Ku menyaksikan dedaun kekeringan
Gugur ke bumi gersang tiada penghuni
Tiada mentari, awan kesuraman
Bagaikan waktu yang terhenti

Ku menyaksikan seraut wajah cinta
Yang kehampaan tiada lagi bermaya
Kini kehilangan sebuah harapan
Bagaikan cinta yang terkubur

Adakah mungkin untukku menghindari
Gurisan kasih luka di hati
Jiwaku resah apakah kesudahan
Kecewa ataupun bahagia....

Ku yakinkan diri demi rinduku
Penawar hanya dari wajah kekasih
Walaupun rintangan datang menduga
Ku tempuhinya kerna cinta membara
Mimpi yang indah
Jelmalah dalam nyata
Wajah-wajah kekasih...

Ku mengharapkan ikatan kemesraan
Antara kita akan terlaksana jua
Walaupun impian dalam kekaburan
Ku yakin padamu oh Tuhan...


**KadaNg-kadaNG aKU beRharap saNgat aGar aKu diKenALi sePenUhNya..taPi taK..aku Tak diBeri PeLuaNg LaNgsUng..TaKde PeLuaNG unTuK aKu..aKU keCewa?? Yup..DeeP insIde Me..aKu terIma apA kePUtUsaN yaNg dIbUat..aKU iNgat LagI dULu seSeoRaNG daH bUat kePutUsaN uNtuK aKU..he ChOsed Her..aTas aLasaN..aKU maSIh mUDa..BaNYak LagI yaNg aKu perLu exPLore..LaGiPon akU daH diLetAkkAn keSaLahaN yang beSar..LaGipOn waKtu Tu "HeR" seRing tOLonG "hIm"..sUap dIa MakaN ketIka dia SuSaH..maYbe BetUL cakaP "hiM"..aKu taKkaN tOLonG oRaNg..BiaR oRaNg Tu taNggUng seSoraNg..aPa YaNg aKU tau..eNjOy..EnJoY..eNjoy..YuP..Live Like We'Re dYiNg..


~cuRrEnTLy Not In seRviCe!~

No comments: