Wednesday, March 31, 2010

YeS..YeS..OuH..ouh..YeS!!

LuCaH taK tAJuk Aku??
Muahahahaha...sILer jaNgan PiKir YaNg taH pe-Pe..aKu jUst naK cIter TenTaNg akU nYer LiP baLm..
Yeee...Tuan-tuaN dan Puan-PuaN...
TaJuk PosT ItU ada Lah naMa LiP baLm YaNG saYa seLaLu PaKAi...OooO..OtaK suDaH kOna LaIn..Tu Lah PaSaL aKu pOn TaK paHam naPer dIorang LeTak naMa dIa beGiTu..LiP baLm nIh daRi bOdyShOp..aKu meMang seRasi sanGAt denGan LiP baLm Nih..meMang diA menJaga bIbIr aKu nIH suPaya Tak keRing..seBab bIbIr aKu niH cePat keRing..taPi beBaru Nih "poKet" akU yaNg agAk keKeriNgan sO aT tHe saMe tiMe benDa aLah NIh aBiH..aku belI niVea Nyer Lip baLm..TaPi taK taHan Lama Laaa...biBiR aKu maSih LagI keRing sIap menGELupas Lagi..Waaaaa...saKit...naK kaTa taK mInUm aIr..aKu siap BeLi tuMbLer tuPPerware yanG 1.5Liter LaGi unTuk dIbawa ke opIs..taPi dIa taK LaYan gaK..BiBir aKu nIh maSih maHukaN Lip baLm yaNg maHaL..MuaHahaha..GiLer KUasa betUL biBir aKu Nih..paStu seMaLam bOdysHop bUaT meMBer saLe..LeH daPAt 30%..keBeTuLan LaK gaJi..aND kebEtuLan LaK keKawaN aKU aJAk LuncH ke ALAmaNda..aPa Lagi..aKu meNGamBiL peLuaNg iNi Lah uNtUk meMbeLi-beLah dI BodYsHoP..maSa dIoRang LuncH Tu aKu Gi Lah bodYshop..naSib BeK..baLm Nih tInGgaL saTu jerrr...kaLau taK merEkaH Lagi Bibir Ku inI..HuHuhuhu..GiLer NgaDa kaN bIbIr aKu Nih??
pasTu keKawaN aKu taNya caMne naK pronoUnce dIa nyeR nama Nih..PaStu aKu pOn waT Lah aKsinYerr...kaWan Aku KaTa..LUCAH!!!
Woih...InI buKaN LUCAH..TaPi keNyataaN!! (PinjaM taGLine AkAk geLi!)
Muehehehe...
TaPi maksUd dIa bUkaN LucaH ok..Dia naK baGItau YaNg betapa sOoThIng Nyer..BeTapa cHap nYer..bIbIr Kita Nih..Haaaa...itU Lah peRasaaN yaNg aKAn terKeLuaR..
HUH!!


~LeH taHan Lama Wooo!!~

2 comments:

Ahkak Geli said...

hahha..kena bayor royalti ni weih...

Cik NeyNa said...

Wah..wah..wah...
adeih kak..
jangan lah saman aku kak..
takde duet nih...