Friday, May 7, 2010

SeRaP..Ooo..Serap..

aRi juMaaT LepAs tetIba DaPat caLL daRi paKcIk aku caKap emErGEncY kenA toLonG dIA seBab maKcIk aKU (pReGgy!) tetIba keNA maSuk waD seBAb daRah tIngGi dIa neK..So dOktOr sUruH operaTe KeLuarKAn baBy seBab jantUnG baBy daH LeMAh..taPi masaLahnYa baBy Tu baru LaPan BuLan..oRaNg tUa-tUa caKAp kaLau naK LahIrkaN baby Nih bIAr Lah tuJuh buLan or SemBiLan buLan..seBAb kaLau LaPAn bULan Nih dia akAn mUda baLik..akU taK taU Lah keSaHihannYa baGaiMana..So pakcIk akU niH neVes Laaa..sIap sUruH aku cUti..adeiH..mana Leh..keJE tenGAh baNyaK nIh..taPi taK pe akU aMIk Lah haLfdaY on thaT daY tHen terUs aKU peGi hosPitAL aMpaNg..taPi paKcIk aKU caLL caKAp dIa daH baLik UmaH..CeH..haMpeH..aKu dah naK saMpaI sepItaL daH niH..sO aku paTah baLik gi UmaH paKcIk aKU..


PaStu dIA caKAp yang dia taK taU naK bawak baraNg pe..aLmaKLumlah aNak sULunG..sO aKu pOn toLonG Lah berKeMAs..aKu pOn buKan paNdaI sO aKU isI je SUmer BaRaNg yaNg dIA daH beLi ke DaLAm baKuL uNtuk dI baWa ke sePitaL..Muahahaha..sEnaNg taK keJEr penOLongan aKU iTu??
paStu aKu tenGoK dIA naK tanaM uRi Tu..ada ka paTut pI Letak daLam baLanG pLasTik..aKU pOn bUat aYat buKan keNa baGi keNa aIr ujaN ker?? kaLau LeTak daLam baLang Tu caM ner NaK keNa aIr UjaN..paStu paKcIk Aku bUat aYat dULu aKu nYer UrI aTok aKu LeTAk daLam peRiUk baTu..paStu aKU jaWab..baTu Tu cIpTaaN tUhan..beNda semULajadi (betuL ker?? Hehehe) paStu BaRu paKcIk Aku buKak TuTuP pLasTik..
So sekaRang Nih baBy tU taK Leh KuaR LaGi seBab beRAt dIA taK cUkuP..sO doKtOr taHan..diA kaTa kenA tUngGu saMpaI berat dIa jaDi 1.8kg..baRu Leh BawaK kuar..So keNa TungGu Laaa..

Muhammad Ashraff Firas

CoMeL taK?? naMpak CaM maTa sepet Jerr..Haaa...paKcIk akU NIh aDik daTin..seBELah daTin aDa ketURunan Cina So GaMaknyerr SeBab tu Lah..KaLaU maCam aku nIH daH caMpOr Ngan beNggaLi seBab daTo' Nyer KeturUnaN..So maTa aI taK sePeT hoCcaY...cuMa idong Ai Yang taK maNcUng..Pipi teSoroNg-sOrong..HuHuHu..

~wink**~

2 comments:

Unknown said...

comellllllllllll!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaa!!!
comel sgt!!!!!!!!!!


oh tidak. teringin nak ade baby sndiri sekrg jugak. hahaXD

Anonymous said...

ala lala..