Tuesday, December 28, 2010

baJu NikaH..

aRi tuH masa tunaNg daH beLi kaIN niKaH uNtUk dI bUAt HaNtaRAn..aKU suKa saNGat kaIn Tu sebaB sImPLe TaPi caNteK..macaM aLa-aLA eNgLisH Laaa kOnoN..hahaha..kaIn tU beLI kaT jaKeL..taPi inNer saTin sILk  bELi kaT guLaTis..seBAb kaLAu kaT jaKeL kaIn yaNg saMa maHaL seH..Hieeee...

Senik Pik!

aKu POn taK paHam jaKeL tu awaT maHaL saNGat..pLus TaK suKa NGaN SA jaKeL kaT kL  Tu..peSen teNGOk orAng maCaM oraNg NIh seLeKeh SaNGat jerr...PaSTU dOk deSaK-deSaK orANg..meMaNg taK heaVeN laNgsUng..taU LaH aKu nIh jenIS baJeT cIpUt seLeRa beSaR!! ErK?? hehehehe...
taPi taK kIsaHLaH yaNg pentIng aKu sUka saNGat KaIn aKu Tu..taPi aKu daH terSiLaP Laaa...seBeNaRnYa unTuK kaIn naNti aKu baJet naK paKai kaIn cOtTon YaNg sULaM teBuk Tu..aKu daH teNGok daH haRi tu kaT kaMdar KL..taPi aKU pOn taK TAu LaH aPa yang aKu pIkir WaKtU naK beLI Tu..terUs Jer 4meTer saTin sILk KaT GuLaTis seBab beLi kaIn UnTuk baJu enCik DaDdy seKALi..DaH taK piKir DaH paSaL KaIn YaNg sUDaH Lama Ku iDaMkaN Tu..huhUhu..caMNe Ek?? kaLAu naK TukaR caM meBazIr LaK..adeIh..taKpeLaH..kiTa pIkir Tu keMudIAn..aKu tenGAh pIkir NAk waT desIgn caMne ek??
WaH..daH mULa pIKir..
Nih seBaBnYer aKU taKut kaLAu aKu buaT LaMbaT-LaMbaT kang baJu aKu taK sIAp KaNg..Hieeee...tIMer kaSeH Lah KaT B2B bLogger GaK..Nih sUmer baSed On exPerieNce KoraNG..huhu...
sebeNarNya daLAm pALer Nih cUma PikIr kUruNg mOdeN aJerrr..seBaB kaLau bLeH naK sImPLe Jerr..naNti Leh pakaI baLik buAt BaJu RaYA..Hahahahaha..taPi tIngiN buTaNg yaNg baLuT bebAnyaK Tu..taPi edEn taK maU LaH butaNg seNDiri..ButaNG Tu naNtI jUST dUmmY jerr..taK kOser LaHh naK bUtaNg bebANyaK..hehehe
So meH LaYaN gaMbar..

 Mungkin baju aku cam nih..cuma dia panjang..nih pendek..

 Waaa...canteknyer...
 
 kalau buat kurung pahang camnih pon cantek..tapi dah beli kain lace..
 
 cantek kan kalau wat dada dia camni??

 yer..yer..tau cantek!! Siler leleh..


ini aku tengok kat sebuah bridal house masa aku teman kawan aku pi cari baju kawen..aku tanya kalau nak buat manik camni kena berapa..dia cakap 1k+++..perghhhh..tapi memang cantek..and baju nih memang berat!



So caMner??
akU inGat naNti baJu aKU tU naK LeTak bUnga-bUnga paTcH yaNG tImBuL tU..paSTu ari Tu tenGok baJu kawen KiraNA daLAm cInta KiraNa..waaaa...SUka maNik-maNik JunTaI Dia..ya..ya..haRus DipraKtIkkaN..aHakz...
Hehehehe...
taKpeLaH ciK neYna..Ko piLih LaH maNa YaNG kO Nak..aSaLkaN ko pakaI baJu..JaNgaN jaDi macaM nih sudaH..maU daTo' suruH kO saLin paKai tsHirT ngaN kaIn baTik Jer MAsa nikaH..Waaaa!!!

Sumber : ohMedia..


~GULP!!~

5 comments:

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum neyna.

part ending tu rasa nak menangis pun ada. kenapa la boleh jadi macam tu? tak ada sesiapa ke yang nasihatkan pengantin tu? ada ke patut biar je dia pakai camtu.. at least, pakai la inner kan. ish. ish.

saya suka juga butang balut. unik dan kemas je..

Cik NeyNa said...

waalaikumsalam..
hehehe..tu lah pasal..tak tau lah..
gamaknyer pengantin tu free hair and tak bajet kena kawen kat masjid..tetiba dah buat baju bagai kena kawen kat masjid..hehehe..boleh tak tetiba nak pikir positif..hehe

Contramen said...

awak jgn ngengada nk pakai jarang2 mcm tu.. >:(

Cik NeyNa said...

oohhhh..
ai tak pakai yang jejarang..
tapi ai pakai yang singkat-singkat..
ahaks..
boleh??

Contramen said...

i x kisah..
sbb i yg nmpk sume2..
bleh? ;p