Tuesday, April 28, 2009

BahAna PuLut..

WeeKend Lepas KendUri paKcik Aku seBeLah peRemPuan..
aKU peGi saTu faMiLy haNtar paKciK aKU Lerrr...oRang jaWa aDa saTu kuIh yaNg beRasaSkaN PuLut aNd daLam dia InTi maCam seruNdiNg keLapa La..seDap giLerr...aKU saRapaN tU Lah aRi aHad paGi tU befOre Pegi meKap pengAntIn..aKu maKan saMpai Lima biJi..seLama Nih aKu taK maKan sanGat pULut Nih..taPi kaLi nIh seDap Lak..Hehehe..maLam Tu daLam puKuL 3am..aKu terJaga..aKu seSak naFaS..daDa aKU niH saKit sanGat...aDeihhhh...
teRus aKu baNGun caRi miNyaK anGin..taPi biAsaLah yaNg akU ada haNyaLaH miNyak yu Yee CaP LimaU..Hehehe..sO aKU LetaK LaH minYak Tu...aDoiiii...saKitnYerrr...

esOknYer kaT oPis memAnG akU daH taK LaRaT saNGat jer..raSa naK anGin je Ngan oraNG-oRaNg yaNg boLeh memBuatkaN akU hanGin...hehehe..seGaLa maCam ubAt akU daH teLan..ubaT anGin nGan gaStrIk...naSib beK aDa sTok..taPi biaSaLah..baIk dia SekeJap jer..naK teLan maKan pOn taK bLeh..saKit sangaT..teNGahaRi pOn aKU tidoR jeR..raSa naK timE oFf jeR..taPi taKut oRang kaTa apA Lak..yeLah kaN akU baRu baLik daRi berCutI ari Tu..so teRpaKsa aKU taHan Jer...

PeTang tu paS keJe akU gi ALamanDa nGan kaK shiDa..akU beLi bisKot aNd baRang kePerLuan..tHen beLi maKan..baLik tU teRus maKan taPi naK teLan maKan Tu seKsa sanGat..seSaK daDa aKu nIh.. then aKu kuPas baWang pUtiH..aKu kuNyah skIt terUS teLan..(IkUt peTua kaK su..) MaK aiiiiii...dIa puNya raSa..aDeih..maU biKin eDen poNinG daaaa...paStu baU diA..aDeih..pePaham Lah yeR...pasTu aKU terus TidOr..taSha keTok biLik akU poN aKU pepEning LaGi...

aDeiii...
aKU taK sanGka Lak akU niH aleRgiK nGan puLut saMPai maCam tU seKaLi..saMPai seKArang niH akU taK Leh naK maKan kekeRas..naK teLan aIr pon raSa seSaK dada Nih..taPi ok Lah skiT daRi semALam..ToBat...paSnih akU taK naK makAn daH...niH Lah orAng caKap "keRana PuLut saNtan binAsa..keRana MuLut baDan biNasa!"..aDeih...


~PaDahaL aKu yaNG maKan TaK henGaT..heHehe!~

No comments: