Monday, April 13, 2009

neYna tHe dRama QuEen..

Me HurT onCe aGaiN toDay..HehE..
wHat suCh a DramA quEen Lah yOu inA..
aYah pUjuK suRuh BuKak PinTu poN aKu taK mo..
HahaHa..cRy Like a BabY..(naPe aKu jaDi mACam nIh?? KLU dia "_a_ _n" ..HehE..Leh paKai ke?)
nO onE knoWs..it's Ok..i taKe tHat bLame..
LepAs PuaS naNgis..aKu terTido..
HehE..penAt daH...
aKU terJaga pon seBab teRdeNgar "Love StoRy" meNjerIt..
pOoJah caLLed..diA Lah satU-saTunYa kawaN yaNg maSih iNgat aKu..aKU terIma Dia seAdanYa..
waLaupOn keKadaNg kiTorAng taK seHaLuan..taPi kiToraNG mAsih Baik..
She wIShed Me gooD LucK fOr My FinaL eveRy siNgLe PapeR eVerY siNgLe Day...
waLaupon aKu LebiH menGhaRapkaN yaNg Lain..
taPi aT LeaST aDa Lagi oRanG yang InGAtkan aKu..
thaNx Poo..aKu saYang ko..
paStu aKu taK jadi samBung tiDor bALik waLaupOn mata maSih peDih sebAb paNas Lah eLekTrIk taKde..
aIk..taKkan eaRth hOur Kot??
FiNaLLy aKu baNgun anD maNdi..naK memBasuH "Luka"..ceH..aYat..HuHu..
aKu meMang menGhaRapkaN aPa yaNG jaDi taDi semUanya MimPi...
paStu..aKu teRUs gI tenGok BudaK-buDak 8 ekOr Tu buaT aPa..
aKu taK semPat tengOk dioRang taDi sebAb "drAma" yAng aKU buat Tu..HehE..
yaNg paSti ari Nih dioRang berOnggEng seBab aKU terLuPa tUtup pIntu sanGkar..
HaHaHamPeh..sO biLa daH baLik suMer maSUk sanGkaR..tiDor..PENAT!
yaNg paSti memO..baDan diA daH penUh nGan miNyak..taH keTe saPeR diA gi RedaH..
Hieee...siaP memO nanti kaK inA baGi maNdi..HUH!!!
HehE..dioRang Lah penGubaT akU..tenGok dioRang akU jaDi tenAng saNGat..
diOrang taK penAh tiNggaL kaN aku waLaupon aKu maRah dioRang..dioRang maJuk keJap jeR..Hehe..
taPi yaNg jaNji denGan aKU dah TinGgaLkan akU..
Hmmm..
eH siLap..aS whAt i ToLd Before..i'M the oNe wHo shOuLd Be BlaMe..
akU muLa raSa..aKU niH cumA paTUt kaWan nGan kUcen je Kot..
Huhuhu..i wiSh!!

~Di SudUt GeLap MenTari bY MaYa KariN~

No comments: