Thursday, April 16, 2009

No SuBjeCt..

KeSiLapan..TaPi doSa aPa?? WaJah aKU?? MemAng raMai Yang CakAp..muKa aKu nIH meMAng soMboNg gILer..saMpaikaN mAsA aKU tenGAh jaLan denGan kaWan aKu..dIA caKap..kaLau diA yaNG bawaK keTe Tu maU jeR dia LanGgaR aKu..HahaHa..so saLah mUka aKu Laaa?? taKpe PasnI akU jaLan paKai toPenG oToMen..TaPi aPa LagI yaNG akU saLah?? doSa aPa?? seBabnYer aKU daH paKai tOpeNg shrek daH biLa beRjaLan..baDaN akU?? aKu gemUk saNgat?? Ooo..mUnGkin diseBabkaN akU dah aMik sPace Yang baNyak kaT maLaysiA niH..tak pIkiR oRanG Lain Pon perLukaN spAce Itu..oK Lah..taK pe..aKu aKan exeRcise..KuRang kaN maKan..suPaYa aKu Leh KurUs Cam ParIs HiLtoN..HeheHE..taPi aPa Lagi Yang aKu saLah?? Dosa Apa?? HAH?? perAngAi akU kaSaR?? oK Lah..pasNih aku aKan jaDi waNiTa meLayu TerAkhiR..tIdoR beRdeNgkUr aIr LiuR meLeLeh.. taPi dePan oRaNg aKu Lah oRaNg yaNg paLiNg soPan SanTun aBad iNi menGaLahkAn pUteRi gUnuNg LedAng..taPi aPa Lagi YaNg aKu saLah?? Dosa ApA?? aKu jaTuhKan coVer kalKulaTor tetIng daLam LongKang?? aKu minTa maAf..perKAra Tu memAng taK disenGAjaKan..meMang akU naK amik baLik..taPi LoNgkaNg tU terLaLu beSar aNd TinGgI unTuk kaKi aku yaNg penDek nih..kaNg aDa yAng taK amIk exaM seBab haNyut seKaLi daLAm loNgKang tU..taPi taKpe..kaLau tetIng naK aKu gaNti aku aKan gaNti..taPi tIng Jangan SaLah faHam Lak..nIh takDe keNa menGena NgaN HanG..nGan OraNg-oRang Yang teRasa Pon BuKan..seBab Nih TaKde Kena MenGena DenGAn yang HIduP aTAu pOn maTi..biH tU keNa mengEna nGan saPe LAk?? KenA menGenA nGan thE wrItteR Laaa..aDoi..tenGeng TuL cIk penuLis Nih!!TaPi aPa Lagi yaNg akU saLah?? Dosa Apa?? muLut aKu niH jaHat sanGat?? CaKap maIn Lepas Jer?? ye Ker?? maAf Lah..aKu taK paNdaI naK berSeLinduNg..taKpe..paSnih aKu taKkan menGeLuaRkaN sebArang katA-kaTa..akU tau BM akU 7..tU yanG oRaNg taK faHam pe Yang aKU caKap..Tu yAng menYakiTkan ati dioRang Lak..Lagi..Lagi..aPa saLah aKu?? doSa aPa?? aku sUka menGhina oRang?? penGhinaAn aPa yaNG akU buAt?? penGhinaAn aPa yaNg akU beRi samPai suKar untUk orang meMaafkaN aku?? aku pOn taK faHam..as What I toLd befOre I caN'T reAd peOpLe Mind..u NeeD to TeLL Me..agAknYa akU dah LumUr taik Kat PinTu rUmaH oRaNg tu..soRi..taKpe baGi aLamaT..sekaRanG juGAk aKu pegI cuCi..biaR oRang PLak naMpak aKU cuCi taIk..heHehe..sekaRang aKu daH paHam camNe jaDi siTi nuRhaLiza BiLa susaH naK pUaskAn aTi senDiri seImbaNg deNgaN permIntaaN pemiNatnYa..aKu siTi nurHaLiza Ke?? Hahahaha..sAtu je peRsoaLan YanG bermaIn di MinDa aKU nIh..biLa aKu suSah naNti aDaKah oRang-oRang Itu aKan ToLong aKU?? maCam aPa yaNg jAdi kaT m.RajoLi skAranG nIh diA TenGAh saKit..BiNi no.2 dia LanGsung taK naMpaK muKa..adiL ke? DeY!! aPa yaNg kO ngArut Nih maSuk M.RajoLi Lak..HehEhe..sebEnarnYa akU poN taK paHam aPa yanG akU tuLis nIh..tUngGang LangGanG..bIasALah..BM aMik samPai 3x..taPi tu Lah..kekUraNgaN aKU iTu yAng seLaLu menJadi PunCa!! If i caN turN baCk tIme akU aKAn paStiKan BM aKu A1..heHehE..

**There Is few of people will never feel satisfied..They will said.. "She thoughts she’s perfect!"..But they doesn’t know..It Is hard to satisfy other people..what do I need to be?? Angel?? Is it true they won’t bother anymore if turn into an angel?? Wanna give a try?? Hahaha.. How??Or I need to be the devil?? Yelaa..They already know how the devil are…hmm..what do I need to choose?? Or they just want to get rid of me?? They don’t want to see me anymore…alaaa…janganlah..i have committed many sins..i need time to get repent..i am not ready yet..What I learned from my economic subject no matter micro or macro..Easy to supply people needs but hard to satisfy people wants. Adoiii…tiak ku sengal!!

~SaTu HaRi AkAn tIba Kau TidaK aKan MeRasA kehiLangaN Ku..~


No comments: