Thursday, April 2, 2009

BiaQ beNaQ??!!

Ari nIh kaT opIS taBunG aJi aDa buKak kaUnTer..So akU poN teRasa maCam naK buKak Ler..aLa taKat siMpan 20rgT sebuLan oK Lah Tu..by 50 aKu daH Leh gI aJi...waH..ImpIan heHehe..Lagi POn potOng gaJi..so taK peRLu Lah aKU naK pegI baNk..sOnaNG ciTer..HeHe...

PaSTu Lak teTinG baGi taU akU..diA dah KUrus..aKu taNya Lah beRapa beRat yaNg dah KuruS..diA cakAp 80kg..HAH??!!! biaQ betuL??!!! duLu beRat diA 98kg..aKu iNgat Lagi biLa diA timBang aYah tanYA beRapa..diA taK mo caKap..sekALi penImbaNG tu terSangKut..tu Yang kiToraNg taU 98kg...wakaKaKa...maSa tU memaNg keLakaR giLer...kiToraNG tiGa berAnaK geLak giLer..paSTu sekArang niH diA stARt diEt maSa BuLan saTu aRi Tu..cuBa tekA sekaRang beRat dia BeraPa??..Haaaa...taNpa ubaT-ubaTan..daH tiNggaL 80Kg...maSa LAst aKu baLik tu PoN akU peRasaN yaNG diA daH kuRus..waaaaaaaaaa...dia SiaP menTion.."nanti akU LaGi kuRus DaRi haNG!"..Oh TidaK!!!! caMner nIh?? aPa yaNG akU peRLu LakuKan..oH..aKU penGsaN!!

No comments: