Friday, April 10, 2009

nGanTokNyerrr.....

taDi paGi daH LepAs 3rD paPer..
4 moRe tO gO...
maTa aKu daH taK Leh buKak Nih..taDi maLam tIdo pUkUL 3.30am..
baNguN baLik PukUL 5aM..aDusH..
aLhaMduLiLLah..
aKU taWakaL je PasnIh denGan aPa yaNg akU baKaL daPat..
ItU jeR yaNg akU maMpu uSaHakan..
aKu raSa maCam daH jadI maYat hIduP niH..Waaaa!!!
taK cuKup tIdoR..naK tidoR..
aKu saNgguP taK maKan..taPi jaNgan TaK cuKup TidO..
esOk petANg aDa paPer enTrePreUnuR..
sO maLam nIh taK Leh tIdO Lagi...caMner naK menJaga keCantiKKan nIh??
jeRawaT pOn daH neK duA buTir...
SaBar Ina..saBar..taK Lama je LagI niH..
LuSa aDa PaPer OrgaNizatIon...pasTu Leh Lah akU riLex 4 aRi befOre ekOnomI Lak...
theN peruNCitan...paSTu MERDEKA!!!
paS meRdeKa tu kenA baLik pUtrAjaYa..Hmmm...
bOsaN..taKde Pe YanG menAriK poN kaT saNa...
aLaaa...nanti meSti riNdu kaT bebuDak nIh Lagi...
Haaa...inGat baLik niH nak Pi umAh kaK diK Laaa...
hehehe...Kak DiK janGAn bOsaN tengOk mUka iNa niH ek??

tAdi aKU tenGok dRama..citer aNak iKan Si Pari-paRi..
akU LearN soMethIng froM thaT stoRy..
If YoU LovE soMeoNE seT theM frEe...
biaR dioRang caRi kebaHagiAan senDirI..
aKu pon rAsa maCam tU..aKu hePi kaLau oRaNG yaNG aku saYang hePi...
deNgan iKhLas Hati (^_^)...

~ikHLas Tapi JaUh..Hua..Hua..Hua!~

No comments: