Monday, April 13, 2009

BeLasuNgkaWa....

TaRikH 11 aPriL 2009..Jam 3.30 am...
maTa akU maSih Lagi ceRah..seBabnYer tenGAh doK tengOk noTa2 Nih..
beFore mY baTtLe foR inTerNatiOnaL managEmenT..
tetIba adA misCaLL..Cik aSed...
aKU pOn caLL baLik..seLaluNya aKu maLas nAk caLL baLik gIpon daH pUkuL 3.30pagi..
taPi kaLi nIh aKU caLL baLik..enTah kenApa..
aKu taNYa naPer ciK..dia CaKap.."enTah..denGarnYa ciK ajAk menInggAL.."
Hah??!!..
asTaghFirULLah...
teRus aKu keTuK pinTu biLik maMa nGan aYah..
dioRang baLik JohOr pUKuL 4.30am..
aKU taK ikUt sebAb exaM peTang Tu..
hmmm...
duLu akU baIk saNgat nGan ciK aJak..
seLaLu iKut diA JejALan nek MoTor diA..
paSTu dia suKa beLi kaSet KaraoKe..aPa Lagi..aKu nYenYanyi Lah nGan dia..
biLa Dia daH kaWen Tu aGak kuReNg skIt..
seBab nYa kiToraNg taK raPat sanGAt ngaN wiFe diA tu..
maCam taK pecaYa yaNG dia Dah taKde..
aKu taNya caMne Leh menInGgaL..
kaTanya dIa jaTuh biLik aIr..paStu..ok Dah..
taPi maKcik akU stILL naK baWak dia Gi sepItaL waLaupoN dia bLeh buAt LawaK Lagi caKap daH sihAT..
taPi masA daLam aMbuLan diA kaTa seSak naFas..
daLaM amBuLan tu juGak dia HembUskaN naFas teraKhiR..
diA adA kenCinG maNis yAng kronIk..
sebAgaI taMbaHan dia MeroKok..so thaT's whY aTtaCk JanTunG dia..
anYwaY..
aKU semPat berCaKap denGan diA daLam tepOn aRi Tu..
taPi taK terpiKir yaNg tu ouR Last coNversaTioN...
aL-faTihaH...

**duLu sebELum aTuk aKu yaNG perEmPuan menInggaL..aku penAh ciTer kaT maMa..
"maMa..inA miMpi giGi inA LurUh semUa..terkejUT ina..baNgun tIdo je TeRUs pegAng gIGi..
LegA tenGok aDa Lagi..Hehehe"..maMa kaTa tu petanDa aDa seDaRa dekAt nak "perGi"..kemUdiAn beBErapa BuLan paStu on 2006..aTok akU yaNG peremPuan sebELah joHor menInggAL..kemUdiaN peRTenGahaN taHun 2007 pakCik akU menInggaL...tiGa BuLan kemUdian kakak MamA meningGaL...HujUng taHun 2007 aTuk peRempUan akU sebeLah aYah Lak menInggaL..kaLau beTuL Lah peTanda GIGI akU tu..Hmm..


~GiGi aKU LuruH semua...Ermmm..~

No comments: