Thursday, July 16, 2009

aKu bOsan niH...

aKu bOsaN taHap DeWa..deWa Pon Tak boSan mACam Nih..KaLau diA bOsaN maU dia RetIre...Hmmm..kaT oPis Aku bOsaN gaK sebaBnYer skRang nIH taK banYak keJe sanGaT...ArI tU maSa siBuK Ngan peRsidaNgan 60taHUn Tu aKU bOSaN gaK seBab keNA waT keJe yaNG banYAk Tu..seKaraNG nih biLa perSidaNgaN daH haBih akU bOSaN Lak seBAb taKde KeJe..Hahaha..ManuSia MemAng taK peRnaH pUas..Wakakaka...Hehehe...
SeKarAng nIh paS baLik keJe jeR aKu baLik UmaH aNd paSTu daH taK taU naK wat Pe Dah..aDa taKde POn TenGok TiBi..tiBi pOn daH taK besT..aDa ke Dia Pi taYang baLik ciTer maNjaLara TU..hamPeh..TeRus aKU LagI taKde KeJe naK bUAt..aPa Yang aKU bUat..TidoR!! aDeiH..
TaKdee perKembaNgan minDa betUL Lah aktiViTi aKu Tu..aPa yAng keMbaNG??Haa...Ni Lah dIa..baDan Aku yang seMaKin meNGemBang nIh..aDeih...MaCam Ner nih??
naK maSuk RaKan Muda..UmUr aKU daH oveR quALifIed..eH..sILap..TerLalU "mUda" unTuk JoIn..Hehehe..taKde Ke KelaB pe-pe Yang bOLeh UntUk di Join oLeh akU yaNG muDa BeLia Nih Ek?? kaLau maSa beLAjaR dULu beSt jeR..meMacaM aKU joIn..daRi keLab YanG LasaK-LasaK ke Lah yaNG LembUt-LemBut..aKu peNah JoIn KaDet ReMaja SekOLah..MeMang aKtIf giLerrr...MaSa nIh keNa Lari RoUnd PaDang 10 rOund PoN akU taK heRaN..TaPi seKaRang beRaPa eLa Pon DaH sempUt..Hehehe..Then keLab keMbaRa..PemBiMbIng RaKan seBaYa (aKU Ker Tu??)..KeLab BoLa BaLing..PaSTu aKtiViTi yaNg paLinG akU sUka..keLab keSeniaN daN kebUdaYaan..waaaaa..YanG niH meManG akU taK perNah mIss Nak jOin..MeManG besH..seBab aKU suKa meNari..teTamBah taRian traDisIonaL Nih..yaNg best Tu aHLi keLab Nih biLA waT keJe meManG berSunGgUh-sUnggUh..MenAri denGan berSunGgUh seKaLi..PLus yaNg beSh biLa daPat hiLanGkan teKanaN yaNg aDa..MeMang reLeasE saNgat..taK caYer KoraNg cuBaLah..PLus..bLeh KuRuiH WooOoo...Hehehe(baB yaNg nIH meMaNg akU suKa SaNgat!) SeKaraNg nIh kaLAu naK caRik KeLab-keLab unTuK oRaNg deWaSa Nih meMang suSah Kan..Hmm..rInduNya MaSa zaMan beLajaR duLu Kan..

~ErMmm..~

4 comments:

tulip said...

akak rasa ko dah kurus la dari dulu.

StingRay said...

tarian ballet? ada join?...



pakai kasut bola...pastu buat ballet...

Cik NeyNa said...

aKak Nih...
waT saYer maKin raSa nAk meNgemBang jeR niH...
Hehehe..
Ye Ker Kurus Kak??
waaaa...
taPi na tengOk aKak Pon maKin KuruS gaK..
teLLinG..teLLinG Lerrr..

Cik NeyNa said...

erK??
sTinGray..
baLLet tak Leh Lerr...
badan Keras...
Mu jeLah YanG JoIn nGan kasUt boLa Tu...