Friday, July 10, 2009

aku keR Yang SuCi?? Huhuhu..

SemALam PaS oPis HouR janJi nGan Zaza NAk pegi JusCo cheraS seLatan..saJer NaK jeJalaN..dIa caKAp BorIng..LaGi POn dIa JanJi naK beLanJa maKan..AkU pon nO haL Lerrr...Hehehe...so paS oPis HoUr stRaiGht gI aMik za Kat mInLon..aKu sUruh dia SeBerAng jeJanTas Tu seBab seNang skIt..taPi teTiba sumer jaLan yaNg aKu LaLu jaM gILer Lak..SO LambaT laH saMpaInYerr..biLa daH saMpai Tu TeRus za masuK dalam KeTe..mAsa Tu aDa Lah soRanG paKciK nIh raSanYa IndIa mUSLim..seBabNya dia MaCam IndIa..TaPi PaKai jUbaH anD koPiah..dIa MacaM terbanGAk-baNgak Jerr samBiL peGang TikeT RaPid..MaCam TaK tau nak WatPer..aKu nIh sUmer oRanG yaNg tenGok akU senYum..TheN maSa tu TetIba Dia KetOk TiNgkaP KeTe..dIa caKap "KTM serDang"..Dia tak PanDai caKap meLayu..enGLish Pon Tak..Za daH caKap..daH Lah Jom jaNgaN Layan DIa..taPi aKu nIh meMang jenIh cePat keSianKan Orang..teTaMbaH dia Ada TunJuk siGn macaM naK soLat seBab tU dia Nak Gi kTm serDang Tu..aKu Pon taK saMpai haTi teRus Aku bukaK Lock pInTu keTe..aKu baGi dia MasuK..Za DaH meNjeLinG..aKU pOn taWaKaL Jer aLmaKLumLah sKaraNg nIh kaN maCAm-mAcaM keJadiaN jeNAyah Yang Jadi..PukaU Lah baGai..naSib beK naK gI ke kTm serDanG Tu deKat Jerr cuMa JaLAn terUS..aKU baWak ketE LeLaju skIt suPaya cepAt saMpai..saMbiL Tu daLam haTi meManG seGaLa doA dan ZikIr yaNg aKU baCa..Hehehhe...BiLa daH saMpaI kaT kTm Tu tErus akU suRuh Dia TurUn..Dia CaKap aPa tAh iN inDian LanGuaGe..TapI akU tU Lah yAng dia CaKAp tRimA kAsIh..PaStu MaSa TuRun Tu diA jaLan Tu akU naMpak DiA maCam TaDah tanGan..beRsyuKur KoT aDa oRaNg haNtar dia..TaPi Tu Lah..paStu jenUh za MemBebEL kaT akU..aKu caKaP Lah aKu caM siaN kaT oRang Tu..PaSTu seBab Tau za Ada Lah aKu baGi..hehe..PaSTu za SiaP cakap Yang kaLu soRang-soRang JanGAn gataL naK baGi..hehehe..baIk Cik zaLinaWati..

Ermm..aKu pOn taK tau..aKU niH jenIS cePat saNgat siAn kaT oRang..hehehe..LemBuT hati sanGAt (Ye Ker?!!)..peRnah duLu LagI BesH..ada SOraNg maMat Tu mInTa ToLonG akU..kaTanYa aRi tU dIa FirSt daY keJe oTw naK gi keJe Tu taYar mOtOr dia PancIt and daLam WaLLet dia Cuma aDa 2rinGgiT..PaStu kebEtuLan waKtu Tu akU naK gI pOst OpIs unTuk nak maSukkAn duEt daLam ASB..maMat TU teruS cakaP kaT akU "Dik..Leh taK baGi aBang 5RgT..abanG nYer TaYaR mOtO paNciT..PaSTu aRI nIh fIrst DaY keJe kaT peNang PoRt..aBaNg daH tRy mIntak kaT sUmer OrAng soRanG poN Tak Nak ToLonG..dioRang InGat abaNg penIpu..kaLau aDik TaK caYer joM gi Kat mOto aBanG..betUL..TayAr mOtoR aBAng paNciT..tenGok Nih waLLet aBang..aNd IC skALi!"..dIa tUnjUk Lah kaT akU daLam waLLet DIa Tu..meMang aDa duA rInggIt Jerr...mAsa tU akU caM serBa saLah Gak..TaPi LIke aLwaYS akU taWaKAL jer..sIap PeSaN kaT maMAt Tu "SaYa baGi nIh..TaPi kaLAu aBang TiPu aBanG jAwaB Lah Ngan TuHan!" PaStu maMat Tu siAp geLenG "BetUL..TaK tIpu..adiK baGi nO pHone naNti abaNg baYar baLik!"..CeH..akU cakAp haLal Je LAh..aKU baGi kaT dia 10RinGgIt seBab meMang Itu je duEt yaNG paLiNg keCik aKu aDa..hmmm...aKu taK ciTer PoN haL nIh kaT PaRenTs akU..seBab taKut keNa maraH..Hahaha..aKu cuMa ciTer kaT enCik MaRiLyn MansOn..seBab dia beSfren aKu waktu Tu (LagI sKaLi..Ye Ker?!!)

Tu Lah Dia..aKu nIh cepAt beNar keSianKan OranG..keKadaNg oRanG YanG kaT tePi jaLan Tu naK je AkU beRenTi ToLonG..TaPi paRenTs akU daH maRah..NaK bUat baIk berPada KatAnya..Ermm..taPi keKadaNg tU kaLau taK tOLonG raSa caM beRdosa Lak..hehehe..TaPi taKut gaK yaNG beNda Nih aKan meMakan DiRi aku baLik..Hmm...sO aPa LAgi..TawaKaL je Laaaa...

~Didn't MeAn To shoW off!~

No comments: