Thursday, July 2, 2009

LaCiku hiLanG KuNciNya..

aKu pUnYa LacI kaT oFis TeLah pOn kehILanGan kuNciNya..
gaRa-gaRa siApa??
aKu Lah!!!
aKu pOn taK Tahu MaNA akU sudaH caMpaK iTu KunCi..aKu raSa aKu teLah pOn menJatuHkannYa KeTika aKU menGoReK-nGoRek beG akU seWaKtu ingin meNGeLuaRkan KunCi UmaH oR Kete..eNtah daLam LongkaNg MaNa dIa sudaH maSuk..aKu pOn tak Tau..iNi keRana aKu seNtiasa beRjaLan denGan beGiTu caTwaLk Nya sKaLi..HuHu..So seGaLa hak kePenTinGan aKu suDaH pOn terPenJaRa di DaLam LacI iTu..YaNG penTinG seKaLi eXterNaL haRdiSk adA daLam Tu..suMer DaTa daN faIL aKu daH taKde SimPan DaLam pC seMenJaK unIt aKu meMpuNyai eXtErnaL haRdiSk Tu..seBabnYer kaLau tiDak BegItU LemBaB pc aKu iNi beRLari...So daLam Pc Nih haNya aDa GaMbaR daN mP3's Jerr (ErK?? bLeh Ke Bos??) Hehehe...JaNgan maRe Arrr Boss..So seMaLam aKu teLah POn memInta JaSa BAik enCik MahAt daN enCik baRshAh unTuk berTinDaK sebAgaI penYeLamaT neGara unTuk memBuKa Laci keRamAt Itu..EncIk baRsHah denGan beGitU berSemAngaTnYa seKaLi peRgi ke KeReta beLiaU unTuk menGAmbIL seGaLa mAcam TooLs..maKa oPeRasi poN beRmuLa..haNya denGan seKaLi peTIk...eNciK maHat teLah beRjaYa membUka Laci Ku Itu..Waaaaaaa..teRer Lah enCik MaHat..KaGum Laaa...seGaLa kHaZaNah yaNg aDa dalam LaCiku iTu teLah beRjaYa diLepAskAn daRi taHanan..hehehe..

Yer EnCiK baRshAh..saYer FaHam Itu..


BeGiTu GiGih daN teKun seKaLi dalam oPeRasi Ini


SiLa aBaikaN caRa penYusuNan baRanG di DaLam LaCi saYeR..
konSeP baRu NaManya


seteLah Itu..eNciK baRshAh puLa meMbuaT penGAkuaN yaNg sunGgUh tidaK disanGka-sanGka..ruPanYa seLama Ini LaCi beLiaU Juga teLah terKuncI unTuk seKIan Lama..Ceh..aKu iNgaT aKU sekOr Jer...gHupaNya aDa Yang seNasiB deNgan Ku..Huhuh..

AKhiRnYa mIsi BeRjaYa..hoYeaH!!

KiRanYa enCik MaHat teLah menYeLamAtkan duA maNgsa unTuk haRi Itu (ManGsa YanG caRi PasaL senDir..HuHu!!) sO enCik maHat saVe The DaY!!


~YeaY~

No comments: