Tuesday, July 21, 2009

RoManTik Ker??

kaK shedaR PA baHagiAn kiToraNg taK siHat saNGat..aRi Tu dia Dah meNjaLani pembeDahan TuKar TuLanG pUnGgUng diA deNgaN seRamik aPa Tah..dIa aDa ciTer aKU Yang Tak pePahaM nIh..Hahaha..taPi yaNG maNa dIa tAk Leh Lah naK tUnduK oR menCanGKung..kaLau taK tuLanG seRamIk diA tu Leh TerCaBut..Haa..Lebih kuranG CaMtu Lah Yang akU paHam..Hehehe (AkU BukaNnYa aMik bIoLogI duLu..keNa maAfkaN eK!) Haaa...TeTiba seMaLam deNgar BunYi beNda JatUh kAt aRea AdMin Tu..aKu pon teNGok Lah aPa BenDa...ruPanYa kaK sHedar terjaTuh seBaB terLanGgaR palang bOaRd Tu (BaHaya opIs AKu nIh kaN..) KitOraNg suMer TerKejuT..KiToraNg mAcaM paNik jeR biLa TenGok diA daLam PosIsi MeRaNgkak tU..seBab kiToraNg meMang taU yanG diA taKLeh menCanKunG oR ruKuK..TeRus dia Tak BeRgeRak LaNgsUng...KaK su ngan kaK aS tOLonG dIa uNtuk cuBa baNGun..aKU niH buKan Leh Tengok oRang saKit aKU Lak yaNg naK penIng kaNg (CaMNe Tu??) Pastu TeTiba kak Shida NangIs..Dia CaKap saKit SanGaT..kiToranG daH rIsau..TaPi naSIb BeK aFter thAt diA oK..PaStu PetAng Tu teTiba aDa soRang maMat Nih bawaK seBakUL BuNga taNya naK jumPa nOorsHeddar (AgaK coMeL ini MamAt Laa...) ruPanYa dia AdaLah penGhaNtaR buNga..HubbY kaK sheDar teLah mengHantaR buNga kAt kaK sHedar sebaB dia JatuH taDi...sIap TuLis.."GeT wELL..I LovE YoU!"
Waaaa....veRy the Lah aBang waN tU..nIh aKu KaGum Nih..aKu caKap kaT kaK sheDar..NiH mesTi dia TepOn aBang Wan NgaDu NIh..saMbiL nangIS baGai naK rak..Hehehe..anYway..uNtuNg kaK sheDar daPat huBby yaNG penYayaNG maCam Tu kaN?...(MunGe-mUnge ek?)

MunGeR ciNta KaK shEdar

Waaa..Muka VeRy The GeDix Ek?? TeRus TaK saKit!!



~EnciK DadDy..YoU have BeeN inForM!~

No comments: