Wednesday, July 15, 2009

MeNcaRi keRja naManYa...

aRi Nih aKU gI keJe sePerTi haRi-HarI yaNg seLaLuNya..seSamPainYa aKu di Opis aKu menGeceK emaIL yaNg aDa..waaa..aDa meetIng UntUk aUditiOn waKil ProGram UnTuk perTandinGan deBAte..baRu ujIbaKat...enCik BaRsHah suDah meNamaKan caLon unTuk wakiL baHagIan aKu iaLah aKu anD kaK su..GaMakNyer dia TenGok akU nIh baNYak cakaP sanGat Kot (pLus baNyak songEh!) sO aKu pOn TePon Laaa saLah soRang Yang meNdaPat eMAiL tu..yeLah aKu nak taNYa Lerr perSediaaN unTuk naK sedIA spEecH tU..diA Leh cakAp taK taU..dah Lah denGAn baGaKnYerr..Hieee..Nih aNgin nIh..ko TaK tengok emAiL ke Apa?? Huh..PePagi suDah meNaikKan kemArahAn..
paStu Lak doK taK doK..bLackOut Lerr PLak..TaPi akU mainTain seBab Pc akU nIH paKAi baTerI..sO akU Leh BeLagaK kaT seSaPer YaNG taK paKai baTerI tU..Hahahaha..teTAmbaH enCik Yus..tetIba dia haNgin biLa Pc dIa tetIba MatI..hahAha..Pc KaK su Pon mEmULa Ok seBab PaKAi baTerI gaK taPi tetIba maTi gaK..diA taNya aKU naPer aKU nYer sTiLL oK..aKU jaWab Lah seBab aKU paKAi enErgizEr..kaK su paKai caP ayAm (taK pePasaL enRgizEr dapAt kredit!) haNgen je Kak sU nGan jaWapaN akU tU.. Hahaha..
taPi bOsaN gaK biLa taKde LetRik Nih waLaupOn pC on..seBab inTerneT taKde..LaGu pOn taK Leh PaSanG seBab sPeaKer baTeri tU dIa taK naK suPorT daaa...So sPeaKer Pon BLackOut..adeiH..

aRi Nih beBetUL bOsan (meMang aRi-aRi aKu bOsaN Pon..) teNgahaRi Tu gI Lunch..Gi LuncH poN banyaK Lauk YanG daH aBih..adeIh..BosaN Lagi..sO hidaNgan aku vaNiLLa iCe bLended YaNg kecik..naSib beK seDap..kaLau taK aKU boSan LagI..Hehehe..
baLik daRi kaFe seSaMpai aIn caKap aDa OraNg caLL suRuh peRgi aUdiTioN deBate Tu..aIk..kaTa puKUL 2.30..aKU tenGok baLik emAiL..eH..eDen YanG saLah ruPanYa..puKuL 2 petAng Lerrr..Hehehe..SowI arrr..TerUs aku nGan kaK su beRLariaN ke biLik perBincanGan r&D..BLa..BLa..BLa..UjibaKat dijaLanKan..aKu, kaK su ngAn dua OraNg Lagi waKiL daRi BTM diPiLih UnTuk meWakILi proGraM kiToraNg..Hahaha..YaNg besT isI unTuk deBAte kiToraNg taK YAh buAT..pOinT dah Ada OraNg toLonG buaTkan..KitOraNg haNya perLu berKata-kaTa jeR..Hahaha..BesH..Besh..Hehehe..
Haaa..baLik daRi benDa aLah tu..aKu kemBALi boSan...daN aKu on FaceBooK Lak..aKu seLamaTkan aKu punYa LadaNg kaT faRmviLLe tHen meraPu kaT waLL oRang Len..TheN..hehehe..AkU tuLis BLog Ni Laaa...seSamBiL cakAp kaT faRah yaNg aKu naK jaDi aweK opTimUs PriMe..meSTi dia Tak KisaH kaLaU aKu waT Pe Pon kaT dia..meSti dia Tak TeraSa maLah akan semAKin menYayaNgi aKu..seBabnYer dia KAn beSi..maNa aDa cePat naK teRasa-teRasa NIh..kaLau nGan oRang zaT besI dioRang beLom TenTu cuKuP seBab Tu aSyiK naK fRagiLe Jerrr..asyIk naK maJuk..aSyiK naK teRasa..Hmmm..aKu pOn taK cuKuP zaT beSi LagI nIh..kaLsiUm akU daH cuKup raSanYa..seBab aRi-aRi mInuM susu..hehehe...

Oh..OP kU..YanG beGiTu gaGah perKasa SeKaLi..enSem Kan??


~aPa aku LaLut Daaa..~

No comments: