Wednesday, July 8, 2009

"caLar" suDaH haTi Ku ini...

Hmmm...
seMenJak dUa BuLan aKu doK "neW aRea" nih keRetA akU Tu daH beRmaCam-maCam caLarnYer..daRi boneT dePan saMpai ke no. PLaT beLakaNg..daRi kaNan ke KirI..aKu taK taHu maNa daTang nYe caLar-caLar Tu suMer..naK kaTa aKU kaCo kenDeraaN oRaNG LeN iDok Ler PuLak..NaK kaTa aKU menGhaLanG LaLu LinTas PoN idoK Ler PLak..TaPi hmmm..YaNg heRan saMpai kat aTas BoneT dePan (BahaGiaN enJin) tu Pon Leh Ada CaLar wHich Is meAn ada OraNg teLah meLetaKkan someThIng yanG kaSar kaT aTas BoneT tU saMPai diA Leh TerCaLAr..hmm..taK taHu naK caKaP pe..aKak PaSRah..HeHe..
daTo' caKap oRaNg yaNG paRk seBeLah aKU tu Lah Yang berKEmuNGkiNan Yang teLah MeLAkukan OnaR Itu..CeH..maNa naK inGat Daaa...sO moRaL of The Story Nyer APa?? takkan akU keNA caLarKan keTe OraNg oNce aKu daH paRk KaT siTu?? ceH..Tu buKan MoRaL taPi taKde MoraL LanGSung..CEh..Ceh..Hehehe..sO tHe MoraL of The StoRy yanG akU daPat iaLah..aKak PaSraH!!

Nih BaHagIan bOneT dePan..KaT teMpat enJin Tu..

KaT baHagiaN taYaR dePan..

DeKaT sIde MirrOr beLah kaNan Pon aDa Gak..

YaNg ni MeMang caLar DaLam..

YaNg nIh LAk YaNg gaRis HorIzOntaL Tu Yer..YaNg veRtiCal Tu beBayanG pagar lerr...YaNg nIh aKu komPem MoToR pUnYa KeJe..sEbaB seMasa KeJadiaN niH beRLaku aKu sEndiRi naMpak MaMAt Tu..aKu paRk keTe aKu eLok baIk pUnYa daLam koTak PaRkiNg (reVersE paRkiNg)..TetIba dIa naK gaK menYeLit..aPa Lagi aKu nGan mUka KetAt sOunD je Lah MamAt Tu..meMang Lah dIa cakaP sori..taPi aKU daS gaK seBab nYer aKU cuKup paNtang nGan motOr yanG sKA menYeLit Nih..keKadanNg Tu diOrang taK penAh pIkiR paSaL peRasaaN oRaNG Lain LanGsuNg..meMenTiNgkaN diRi Jer..aCi maIn seLit aSaL daPat lePas..takde keSedaRan sIviK beTuL..HoNda Pon Ada SivIk..Huh!! weLL..dOa oRanG terAniAya aKan seLaLU di DenGAr kaN?? hehehe..teRaniayA Ker??


~AKak PasRah!~

No comments: