Tuesday, December 8, 2009

AraL YaNg meLinTaNg...

SiLa BaCa Ini...

SiaN kan? ExCiteD naK kaWen..naK meNjaLanI keHiduPan beRumaH taNgga nGaN oRaNg yaNg diCinTaI..TaPi maCaM-maCaM aRaL yaNg MeLiNtaNG..NiH uMah terbaKar..TaK Leh NaK waT kenDurI..KemUdiAn YaNG paLing TraGik aPabiLa paSaNgaN tu senDiri yang tiDak beRnaSib BaIk..Hmm..
jaDi dePaN maTa aKu sKaraNG nIh iaLah kaK sue..sila refeR eNtrY Nih..SemaLaM aKU jumPa EncIk daDdY seBab TemAn diA gI jUmpa cLienT dia Lerr...mAsa KaK sU mSg daRi LaBuaN..baGitaU keAdaaN aBaNG nIzaM..aKu taK saMpaI aTi naK mSg..aKu caLL terUs..Ya ALLaH..Dia Je YANg taU peRaSaaN aKU waKtU Tu bILa kaK sU naNgIs berIya-iYa..aKu pOn tuRuT naK meLeLeh aIr MaTa DaH nIh..SedIh bILa dia CaKap.."LaGi semInggU je ina.."..aDeiH..
MeMang AyaT tU yaNg paLing waT aKu LaGi RaSa Nak meRaUng..Adoi...laGi sEmiNgGu DiOraNg naK nIkaH..TaPi iNi DuGaan yaNg Dia BaGi..taPi Dia TakkaN baGi duGaan Tu KaLau dia taHu haMbaNya Tu TaK maMpU naK haDapI kaN?..LaGiPon Dia Bagi KiTa duGaan AGar kiTa kemBaLi PaDaNya..KeMbaLi menGhaRgaiNya..keMbaLi uNtUk berSyuKur..KeRaNa Dia terLaLu saYaNG kan kiTa...PaNdaI kaN akU berCaKAp? taPi tuLaH..aKu Pon tak TaU kaLau aKu aDa Kat temPaT kaK sue SkARang Nih..kaLau aBaNg niZam tak sedaR juga..DokToR aKan ConsiDer Dia As Koma..Hmmm...aDaKah Ini YaNg dIkaTakaN beRat JodOh?? seBab tU LaH yaNG dioRaNg doK seBuT kaT siNi...

PaStu LaK biLa beNDa nih JaDi kaT dePaN maTa aKu..aKu muLa terPiKir..maCaM ne kaLau itU aDaLAh temPaT aKU? sUsaHnYer UnTuk meNdaPat KebAhaGiaan YaNg berKeKaLan..maCaM-maCam riNtaNgan YaNg haRus dihaDapi..sekRaNg aKU raSa aKU faham..kiTa taK Leh meMaKsa KeAdaaN..kiTa haRus iKuT flow..jaNgan pAKSa keAdaaN..ItU Lah yaNg aKU LeaRn..TaPi taK taU Lah BetUL ke TaK..Hehehe..seMoga aku DibeRikaN peTuNjuK..

~I LovEs You!~

1 comment:

naz ilyn said...

salam...betul tu segala yang hendak kita lakukan dan rancang jangan terlalu mendesak banyakkan bersabar biar ianya berjalan mengikut waktu... ucapan takziah untuk mereka moga terus bersabar.

p/s: mekasih komen kat blog akak akak link yer...