Monday, August 3, 2009

aKu Pun Tak PahAm...


Pix..cReDit To MuMmysha.bLogsPot.com

KeCoh saTu neGAra oLeh keRaNa ada Nya satU perhimPunaN yaNG suNggUh menYusaHkan..
JalaN-JaLan jaDI seSaK keRana gaRa-gaRa diOraNG..perjalaNan seHariaN kaT jaLan TaR tu ToTaLLy LumPuh..samPaikaN saPer Yang tengaH shOp kaT daLam sOgo tU terKurUng hiNgga Dua Jam..YaNg paLing keSian kaT penJaja-penJaja tePi jaLan seBaB nYer suPpOse aRi saBtU kan Ada paSaR kaT LoroNg TAr tU..diOraNg taK pePasaL kenA meNanggUng keRugIan diseBabkaN oRang-oRaNg yaNG meMentinGkan diRi sendirI Nih..yaNg paLinG aKU keSaL sangaT tU biLa raTing yaNg paLinG tiNggI jOin Tu oRaNG MELAYU..idiOT!! toTaLLy..koRaNG nIh daH mAju beNar ke samPai naK wat proTes-proTes Nih? LaGi saTu dueT daLAm aKAun Tu daH baNyak ke yaNG BLeh memBuaTkan kOraNG Leh BeRSaiNg denGan kaUm Lain yanG LebIh maJu kaT MaLaYsia Nih??
ToLonG Lah jaNgan waT keJe Yang bodoH nIh..PaStu menYusaHkaN oRaNG Lak Tu..
inI Ker Yang iSLam NaK kiTa LakuKan..waKtU kORang tenGAh bUat beNda aLah nih Pon koRaNG daH tiNggaLkaN soLat zoHor..keMana tiaNg aGamA KoraNg Tu??
PaStU naK saLahKan OraNg Lak..KoraNg Yang CaRi PaSaL DuLu..aKu raSa kaT maLaysiA niH baNyaK stAdiUm oR taNah LapaNG..TaPi naPer perIuk naSi oraNg juGa yaNG kOraNg naK kAcO..YaNg taK taHan Nih bILa poMpUan pOn ikUt skALi..baWaK anAk..paStu stUdenT..Hahahaha...RaSa naK geLak Pon Ada...koRaNg dah tenTu ke CerAh maSa dePan kaLAu buAt suMer nIH?? kO raNg ditemPatkaN di unIveRsIti Tu Pon diseBAbkaN kuOta meLayU yaNG sekaRang maSih aDa..koRaNG iNgaT daPat maSuk univeRsiTi Tu hebAt sanGAt ker?? seBab KuOta Lah beB!!..
PaStu buat haL Yang MacaM nIH Lak..Hahaha..kaLau AkU..buAng Je DioRang Nih..
keCik-kecIk daH menYusaHkan OraNG..kaLau beSaR taH jaDi aPa TaH...
PaSaL naK maNsuHkan ISA tU..aKu taK paHam naPer nAk maNsuhkAn sanGat..peSaL yaNG koRanG taKuT saNGat nGan ISA tU?? KoraNg aDa bUat saLah ek?? kaLAu betuL taKde waT saLah naPer naK maNsuHkaN beNar?? ToLonG Laaa..jaNgan Wat keJe bodoH nIh LagI..beLajaR seJaraH ye..penuhkaN iLmU di DaDa..yaNg penTiNg tiAng aGamA tU tegAkkan DuLu..kOraNg pOn kaLau beRada di teMpat dioraNg koraNG pOn aKan bUat benDa yaNg saMa..aNd janGan gUnakan naMa aGamA uNtuk kepEntiNgan diri senDiri daN meNegakkaN beNAng yaNg seMemaNgnYa baSah..kiTa dah CuKup aMan sEkArAng..aPa yaNg penTinGkaN kiTa hanya perLu pertAhankaN keAmanAn yaNg diwaRiSi Nih..inGat..Ini tanaH MELAYU..jaNgan jaDi baDut yaNg haNya menjadi BaHan jeNaka OraNg Lain..


**PeRGhhh...seMaNgat nIh!!

No comments: