Thursday, August 20, 2009

neK baS puNya cIter...

seMalaM akU dah Nek baS..sO aRi Nih aKU dah sTArt keJe..
haaa..Nak citer nIh...
akU beLi tikeT baS puKul 3.30 petAng..baJet aKan saMpai daLam pukUL 8 sebab nanTi paKciK akU akAn aMik akU terUs..seLaLu aKu neK koNsorTiUm..taPi kaLi nIH konOnnYer naK trY baS jeNama Len Lak Lerrr..maNa taU yaNg Len Lagi beSh..sO akU beLi suPer Nice Lak..Haa..maNa taU nicE kaN...sO pada haRI keJadiaN akU poN neK Laaa...seKaLi baS bUruK..temPat dUDuk..Yewww!!!
daH muLa sTart aKu punYa penYesaLan Nih..daH di taHAp perTama..TheN taKpe Lah Lagi..PaStu biLa diA jaLan akU peLik seBabnYer aKu tengOk dia TaK LaLu jaLan YaNG biAsa..ruPanYa dia Nak siNggaH beLi nomBoR eKor..HAMPEH!!!!
Nih mULa Lah taHap penYesaLan aKU ke TahaP duA..tHeN dia Isi minYak..oK..Fine..Fine..saBaR..SaBAr..
paStu aku maCam meNgaNtoK..aKu tetIdor..tHen aKU terJaGa..aKu tengOk jaM daH pUkUL 4.30petAng..aKU melemParkaN paNdaNgan ke Luar tiNgKap..AIK!!!
TeMpaT niH macAm aKu keNaL jerrr...C****A beTuL Laaaa...dia Pegi BuKit meRtajAm...NiH akU mULa nAk haNGeN nIH...PaDa maSa Ini Lah penYesaLan daH di TaHAp maKsima nIH...memULa akU iNgat naK baKar Lah baS Tu..taPi biLa memIkiRKan akU haRus KerJa keEsoKkan haRi Nyerr...akU memBataL kaN niAt murnI Itu...
taPi sePanjAng perJaLanan akU HaNGen SaTu BaDan..GERAM!!!!!
aKu samPai kL puKuL 9.30...tHen teruS gI uMah paKciK akU seBAb aKU leTak keTe kaT siTu..theN aKU suruH paKciK maSaK naSi seBab aKU keLaparaN daN daTin daH beKALkan Lauk UnTuk kiToRAng berTiga..Pas mAKAn inGAT naK baLik..paKciK aKU kaTa dah MALam sO tidOr siTu Jerr...naSib beK baJu kUruNg aRi Tu paKai maSa baLik penANg aDa (daH baSuh ek!) So aKU piKir tIdo siNi Lah..esOk terUs gi Keje...Haaa..Itu Lah YaNG terJaDI...

~maRah Nih..~

No comments: