Sunday, August 2, 2009

SeMinggU puNya haPdet....

Hehehe..RaSa maCam taKde MooD naK haPdaTe..Tu Yang jaDi caMtu tu..
HuhU...k Lah..
naK ciTe aRi Tu peGi jaNda BaeK kat PahAng..UnTuk kursuS..kursUs aPa? Hehehe...beK taK yaH disCLose kaNg keNa rusuHan Lak bLog Aku nih (BLeh??)..Hehehe...taPi yaNg beSh nyEr teMpaT puSat LatiHan Tu memAng canTek saNGat..tidOr Pon beSh giLerrr seBab tiLam VONO yoUuuu...paStu yaNg paLing akU sUka seKaLi diA nYer seLimUt...pergh..waLaupOn ko paNas taPi taK beRpeLuh..raSa nYaman jEr..sejUk poN nyaMan jeR...taPi maK aiiii...maSa naK manDi Tu meMang seJUk geDik yaNG terGeDik seKaLi..aLmaKLumLah aTas BuKit Kan..paStu kaT teMpat puSaT LatiHan Tu aKU yaNg paLing maNtaP diaNyer maKanaN..peRGhhh..meManG seDap giLerrr...aKU maKan saMpai keTat peRut-peRuT nIh (habIs dietKu!!) yaNg mana daPat diPastIkaN cuKup suMer BaHAn..kaLau maSaK LemAK tu memAng pekAt haBih..even diA nYer bubuR puLut hiTam pUn seHinGga menJiLat pInGgan..Hehehe...taK semPat akU nak aMik gaMbaR seBab naFsu LebIh berMahaRaJaLeLa..WaWawawa..
Ooppss..iTu je ke?? moRaL froM the CourSe??
taU maKan Jerr..Hehehhe
aPa Yang akU dapAt iaLah saYang kaN Lah negAra kiTa nIh..taK peRLu naK meNCaRi keSaLahaN oRang Jerrr..kiTa nih POn kaLau doK kaT temPat dioRang beLom TenTu aKan buAt beNda Yang beTuL saNGAt..aPa yAnG penTinG skRanG nih iaLah keaManaN niH haRus DitEruskan..buKak baLik buKu seJarah Tu..toLonG LaH...saYang Kan banGsa seNdIri seBab yaNg Lain tU hanya tunGgu kiTa uNtUk jaTuh Jerr...diOrang seKranG niH pon tenGAh berTepOk taNgan tengOk kiTa peCah beLah..sUmer dikurniAkan aKaL fiKiran yaNG semPurna oLeh Yang MaHA kuAsa..begItu susaH paYah nenEk mOyaNg kiTa memPerjuAngKan keAmanaN nIh..jaNgan sampai kIta Lak kenA wat benDa Yang saMa...
Waaaa...
paTrioTik suNggUh nIH..taPi suNggUh per..waKtu coUrse nIh..setIap kaLi seSi kiToraNg kenA nYanYi Lagu neGaraKu tHen aNother 3 songs..YaNG maNa saLah saTunYa bertajUk WaRisaN..
SewaKtu aKhiR-aKhiR cOurSe nIh biLa aKu daH meNdaLami aPa yaNG dipeLajarI...aKu raSa naK naNgis Jer BiLa nYayikan Lagu WaRisaN TerUtaManYa aYat Yang terAkhIr..Hmm..BetApa jauhnYa kiTa ketInggaLan taPi maSih naK berLagaK soMboNg..Lu PikIrLah senDiri..Hehehe..pinJam Line naBiL jaP..HuHu..
MaSa kaT coUrse nIh akU taK berPeLuaNG naK amiK gamBar-gaMbaR kaT teteMpaT yaNG canTik kaT siNi seBabnYerr di KaLa WakTu terLuaNg aKU meLayan MimPi-miMpI inDaH saMbiL diTeMAni VONO iTu..huhUhu..
aRi ahaD aKu samPai uMah daLam PukUl 7.30petAng..saMpai jeR terUs akU manDi tHen TidO..sebAb soK nak keJe..Hehehe..taPi taKLeh naK tiDo seBab dah dua HArI akU paKai vOno Kan...Hahahaha..SuNggUh Lupa diRi Lah...

~meLayU kaN gaGah di NusanTara!~

No comments: