Monday, August 24, 2009

PuaSa haRi PerTama, KedUa..

maSuk aRi Nih daH ke-3..aLhaMduLiLLah..
aKu mAsih Lagi berPuaSa sehInggA ke WaKtu Ini..Hehehe..PuaSa tahUn nih akU betuL-betUL rasA macaM inGin MenDapAT keRedhAannYa..Hehe..bLeh paKai ke aYat nih..inSyaALLah...
mAsa Ari JuMaaT ARi Tu aKU meMang daH berSemANgat nIh nak gi TerAweh unTuk maLam yang peRtaMa..daH siaP gI riKi kaT mana SUraU..aLmaKLumLah..seMenJak pIndaH siNi taK penAh JeJaK Lagi..
EH!!
AkU baRU pIndaH siNi buLan 5 aRi Tu ek..Kira Leh dimaAfkaN per..Hehehe..meMuLa Aku maCaM koMpem YanG itu suRau Nyer..Ok..fIne..daH memang seMaNGat naK gI maLam Tu..daLam PukuL 8 aKU jeJenGuk kaT tInGkap..taKde Pon oRaNG paKai teLekUng beRjaLan naK ke SuraU Tu..Uish..caMne AkU nak koMpem Kan ItU suRau..KaNg soGan Lak eDen nak gI seSoraNG nih..ALa..caMne Nih..biLa aKu daH tenGok taK de OrAng daLam puKuL 8.15 aKu dah DecIde..taK Mo LaH pegI..Hehehe..seKaLi daLam puKuL 8.25..aKu denGAr LinDa (JiRan dePan Umah AKu!) paNggIL naMa akU..aKu buKa PiNtu..diA DaH siAp teLekUng suMer..nGan huBbY diA..naK pegI suRau..dIa taNya aKU "taK naK peRgI terAweH ke?"..aKU daH jaDi seRba SaLah..naK pegI taPi wUduK tak aMik Lagi..TaKkan nAk suRuh dIa TuNggU?? LaStLy aKu caKap TaK peGi Lah..aKU waT terawEh kaT uMah Jer..tU Pon LepAs ciTer NUR KASIH..Hahaha..Leh Lak laYan drAma DuLu ek..


EsOkNyer fiRst daY Poser..memULa caM sedIh Jerr seBab kenA buKa pOser SeSoraNG..bestNyer kaLau kaT uMah Nih..aLmaKLumLah hiDuP di PeraNtaUan..Kekeke..sO akU raSa MacaM naK gi BaZar Lerr...sambIL berPiKIr-pIkiR naK maKan aPa eNciK rosmaIni caLL aJak bUka SeKaLi..meMuLa akU maCaM taK mo Laa..seBabnYa dia DaRi shaH aLam meSTi LambaT kaNG..taPi tIngin gaK naK maKan ayam gOreNg McD and kaLau daPat yang fRee LaGi niKmaT berbuka Tu teRasa..Hehe..(bLeh Tak buLan Posa naK sUppOrt IsRaEL..Hehehe) taPi dIa caKap naK maKan naSi..so diA kaTa maKan kaT KeYepsi Lerr sebab aDiL..diA dapat nasI aKU dapAT aYam goReng..aKu kaTa ok Laa..paSTu akU buAT aYat..kaLau saMpai aFter siX taK mo daH kUaR...hahahaha..seKaLi puKul 5.45 paKcik Tu dah tercanGak kaT baWaH..Hehehe..Gud..Gud..EfisIen SeKaLi..
paSTu kiToranG geRaK gI jUSco cheraS seLataN..saMpai saNa...daH uBah menU Lak...aKu naK maKan siZLing Mee..suGar daDdY naK maKan naSi goRenG aYam bLacKpePper..aKhiRnYa iTu Lah menU berbuKa kiToRanG unTuk fiRst daY pOser nGan aYaQ mILo...paStu ceCepAt terus baLik seBab akU daH jaNji nGan Linda naK gi TraWeh sKaLi..TaPi maK aIii..maSa raKaAt yaNg keEnam Tu aKU daH staRt meNganTok BijIk maTa Nih..Tu Lah Dia..maKan Tak henGaT duNia..AdeIh...
So eSokNya aKu taKat buKa deNgan minum neSviTa..tHen paS terAweh Tu akU meLanTak mOreh..Hahaha..naSIb beK diA hIdaNG naSIk gOreNg..soDap..sOdaP..jiMat..JimaT..aHakz..
Ermm..
aRi Nih naK bUka aPa Yerr..Hehehe..ke Nak TuNggU moReh Gak??


~maLam nIh moReh Apa yer? Hik..Hik..~