Friday, August 7, 2009

boSaN..maRah..SeDih..noT iN tHe MooD..

aRi nIh tak de Pe Yang beST..
rehaT Lama Lak Tu seBAb aRi JumaaT..daRi puKuL 12.15 hiNgga 2.45 petAng..aKu, shIDah nGan faRah..taK taU naK waT Perr..naK kUAr maLas..aNd bosaN seBab taK taU naK gi maNa..taKat aLamanDa Tu dah Tawaf berKaLi-kaLi daH..kiToRang Dok kaT meJa farah..saMbiL menGeLamUn memIkIrkan aPa naK bUat paDa WaKtU yaNg paNjang Itu..daLam meNgeLamUn menGenaNg naSib Tu kiToRang meLuaHKan perAsaaN kaT whIteBoaRd kaT temPat faRah Tu..inI Lah haSiLnYa...

HebAt Tak?? kaGum Kan??

Hehehe...finaLLy..iNi Lah yaNG kiToraNg LakuKan sePanJang waKtU reHat Tu.. Hehehe..guD..Gud..jimAt duEt...

eSok faMiLy daY baHagian kiToRaNg..aKu seBenArnYa daRi seJak aWaL taKde MooD naK peGi..baGi aKu beNDa nih beBenaR meMbaZir..seBab pegI kaT temPat yaNg tiDak sePatutnya..jaUh..maHaL..kaT huLu LanGat..paStu bayar 60rgt..meNu maKan tah pe-pe...
Hmm..MaCam-maCam Lak Yang jAdi..aKU tak TAu naK kaTa Perr..aKU taK taU LaK tu DipaNggiL "meNcuRi"..seBabnYa kaLau kaT opIs akU nIh boLeh Je aMik camTu..taK saNGka Lak yaNg aKu dah menDidIk OraNg unTuk menJadi "penCuri"..
kaLau taU akU tak naK LAaa.. jaHatkan akU nIh..
ErMmm..seDihNyer...
sO aKU daH taKde MooD..Hehehe..
aPa naK bUaT ek??
daH taK taU naK caKap pe Nih...
keRana 10rinGgit moOd akU daH hiLang...
taDi daH jaNji nGan ZaZa naK gi TengOk fLoriA Tu..pAsTu naK ajAk diA teMan aKU gi sHaH aLam..aMik baranG..seBab oraNg tU haNya Ada maSa puKul 10 maLam ke Atas..aKu taKut Lak naK gi seSoraNG..tu Yang aKU naK aJAk zaZa..taPi seRieSLy dah takDe seMangaT nIh..tOtaLLy dOwn..seMua yAng aKU bUAt aND cakAp skIt..SALAH!!
taK Leh caKap LeLebih..taK bLeh taNya LeLebIh..
kaLau taK nak bUAt taKpe LAh..aKU tak paKsa..taPi Tu Lah..beNDa NIh dah jaDi UngKitaN..yaNg mAna iaNya aKan berKEKaLan...
meSti hiDup aKu aKan jaDi bahan uNgkiTan kaN??
meSTi taK Leh bUaT saLah skiT..meSTi aDa yanG ngUngkIt kaN??
Hmmm...
tU Lah..orang CaKAp menYEsaL daHuLu penDaPataN..
teRLajaK peRahu boLeh diUndur..
Now I unDerstAnd..crYstaL cLeAr...

**aKu poN raSa aKu maCam pernAh bUAt baIk..
taPi oraNg taK naMpak (T_T)


~TeRima kaSih..anDa aMat diHargaI!~

No comments: