Friday, August 28, 2009

My maLaysIa TuRns 52nd..

IsNin niH meRdeKa..Yeah...
CUTI!!!
aHakz...
aKu taK baLik penaNg Pon..meMuLa CaDaNg naK baLIk waKtu nIH taPi daH seBab daH baLik maSa KoNVo aRi tu siaP cuTi maCam daH taK naK keJe sO maKanYa taK daPat Lah baLik miNggU nIH..aKU baLik tiMe raYer Jer TerUs NanTi..aKU daH aPLy cuTi whOLe WeeK..Hahaha..LihaT Lah duNia..aKU naK raYa (PosA cukuP ker??)
aKU denGar Lagu uNtuK coNteSt saTu maLaysiA Tu..baNyak gaK LagU yaNg beSt..yaNG paLing aKU sKa yaNG RIDA ngAn yaNg dUet NOH, SHILA ngan LAH VE tu..Lagu sIti Lak TaK beSh..BiaSa Jer..paSTu aKU ska LaGu maYa KariN..cam COmeL jeR LAGu dIA..LirIk dia Pon BeSt..

Biarpun di mana jua
Hatiku akan tetap setia
Biarpun tiada yang rela
Jiwaku akan tetap sedia
Mentari harapan
Membawakan kita sinaran
Satu kedamaian
Satu kebenaran
Satunya impianku
Kan ku nyanyikan lagumu
Kan ku dirikan namamu
Kitalah satu bangsa
Kan ku nyanyikan lagumu
Kan ku dirikan namamu
Inilah satu bangsa
Satu Malaysia
Disinilah janji kita
Hatiku akan tetap setia
Kini dan selamanya
Jiwaku akan tetap sedia
Mentari harapan
Membawakan kita sinaran
Satu kedamaian
Satu kebenaran
Satunya impianku
Tiada yang akan memadamkan jiwa ini
Tiada yang akan mematahkan semangat yang membara

Hmm..haRap-haRap raKyaT maLaysIA keKaL aMan..taKde Lagi aNasIr Yang naK meMecaH beLahKan..raKyaT pOn saLing meSra..jaNgan Lah saMpai oRaNg baGi saLam PoN taK berjaWaB..oRaNg naK buat baIk Pon aNggaP maCam MuSuh..PiKir-pIkiR Lah..jaNgan soMbOnG taK berTemPat..SeLamaT meRdeKa..SeLamaT cuTi GaK..
aHakz..SemOGa aMan senTiaSa (^_^)

~MERDEKA!!~

No comments: