Sunday, August 2, 2009

teNGok Nih..

aRi Tu gI teMpaH baju kAt taiLor yaNG kak Ra SeLaLu peGi..
aKu naK trY situ Lak seBabnYer aKu tenGok diA jAhiT bAJu kAk ra KemAs aNd haRga dia berPaTUtan Lerrr...sO aKU tRy tEST nGan menGhanTar kaIn yaNg akU naK waT jaDI baJu unTuk aKU konVo naNti..LuPa naK meNtiOn aKu kOnvO on 15th aUg 2009..naIk keTe kaK ra Lerr seBab dia Yang tau temPatnYa..JaUh gaK kaT areA aMpang..So pas daH temPah baJu Tu kiTorang gI MakAn Lak..maKan kaT suNgai beSI..keDai Tu diBeRi naMa "sUP meLetUp"...aKu maKAn kueTiaU suP waKtu Tu..sebeNarnYa akU taK minat sanGAt suP2 nIh..taPi iKut Je Lah daH oRang BawAkkan..Hehehe...taPi biLa DaH maKan...


KueTiaU suP Ku..HuHuhU..

WaLaUpon dah beRgeLar Puan..LinDa teTap denGan peAce Nyer...

PeRghhhh...
meMang BesH..dia NyeR saMbaL..sUp segALa bagAi meManG beSt Laaa...meMang Kena nGan teKAk akU yaNg memiLiH nIh..Hahahaha...
kaLau enCik daDdY aDa nIh mesTi dia SukA seBAb dia Tu pemInat faNatIk bihun sUp nGan aYaM goReng KunYiT..
seSaMBiL kiToRang TenGah maKan Tu tetIba kiToRang terNampak seSuatU kaT aTas pOkok..
Erk?? aPakaH Itu??


aPa Tu???

ALalalaLa..SYeaNnYer beAr nIh diKepIt KaT siNi..
saPe Lah yaNG rajiN beNar Nih?!


~SetIap maNusiA tak Lari daRi menJAdi hiPokrIt!~


No comments: