Friday, August 7, 2009

SaPe YaNg aNda LeBih saYang??

geRam Tak??
oraNg seDanG daLam maSaLah..mInTa naSIhaT..meMang Lah aPa yAng kiTa bAgitaU taK seMesTinYa diIkUti..taPi maSaLah nYa sKrang Nih beNDa niH daH jaDi untuK kaLi keDua..taPi maSih taK aMik ikTibaR..aDa Tu daH jaDi baNyaK kaLi..aPa yaNg paLiNG memBuaTkan aKu geRam..maCam Lah kIta Nih naK menYusaHkan hiDup dIa saNgaT..seDanGkan aPa yang kiTa bUAt nIh aDaLah unTuk keSenaNGan dia..seBab kiTa saYangkaN dia..buKannYa kiTa nak yaNg TerbUruK unTuk dia..TaPi dIa taK paHam..
KiTa nIh berIya-iYa terKujaT Lah saYang kaT dia..taPi oF coZ Lah kiTa poN nak perHatiaN daRi diA..TaPi taK..aDa OraNG LebIh saYang kaN kaWan-kaWan..aDa YaNg Lagi TaK taHan..LebIh saYang kaN nomBor teLefOn daRi TemaN Yang koNonNya dIa aNggaP seBaGai soULmaTe..koNonNya teMAn yaNG dia Nak KawEn..ke aKhIr haYat..taPi deK keRana nOmbOr TeLefOn yaNg daH keNa baR tu..diSebAbkan dIa naK juGak nOmbOr tU dia Tak naK tuKar noMbOr Lain..dia SanGgUp biaRkaN heNpOn diA tU taK berNyawa..so dIa takLeh naK coNtacT temAn soULmaTe diA Tu..sO saPe Yang dia SayAng saNGat seBenaRnYa?? No teLefoN Ke temaN hIdup?? aKu pon taK paHam saNGat aPa yaNg di saYang kan saNGat denGan nO tiPon Tu (ke TaKut eX-Gf/Bf taK daPat tePon kaLau tuKar no?)
taPi Tak Per Laaa..aKu pon daH baGi paNduaN..taPi oraNg tak Mo denGar Kan?? apa Yang aKu paTuT bUat Lagi..kaLau temAn soULmaTe (koNonnYa..) Pon dIa saNggUp waT camTu..iNi kaN Lak akU yaNg umPama meLukUt di tePi GaNtang..(Haaa...kaN daH baWaK KuaR peRibahaSa..hehehe) keKadaNg dah beRbuIh muLuT nIh..Hmmm..maKan haTi?? Hehehe..meMang Lah..taPi dah BiaSa..

~akAk PasRah!~

2 comments:

Contramen said...

kalau x kerana syang kt awak, saya xkan sanggup sampai mencuri..

Cik NeyNa said...

meNcurI Pe??
HuH!!

**maCam diA taK aMik!